سختی گیر و رسوب زدا در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..

نازی آباد یکی از قدیمی‌ترین و مهم ترین محله های جنوب تهران می باشد که بسیاری از آن به عنوان عروس جنوب تهران یاد می کنند و لقب جردن جنوبی را به آن داده اند. بسیاری تصور می‌کنند دلیل نامگذاری این محله به دلیل ساخت و ساز هایی می باشد که در زمان رضاشاه آلمانی‌ها انجام داده اند ولی این محله بیشتر به دلیل اینکه نازخاتون یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه مالک آن بوده نامگذاری شده و تا سال این محله &#;ناز آباد&#; خوانده می شده است.. در این محله وسیع بیش از میدان وجود دارد که مهمترین میدان این منطقه بازار دوم می باشد که به خیابان اکبر مشهدی (پارس قدیمی) و ته خط متصل می باشد. در راستای خیابان نازی آباد مغازه های متعددی ساخته شده و آن را به بورس خرید لباس تبدیل کرده است.. بسیاری این محله را به عنوان اصلی ترین بخش جنوب تهران به حساب می آورند.

خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.


اینکه چه میزان نمک و چه مقدار آب و با چه مکانیزمی و در چه مدت زمانی باید از سختی گیر عبور کند تا عمل احیا بطور کامل انجام شود بستگی به نوع رزین کاتیونی و حجم آن دارد. لذا برای هر سختی گیری با ظرفیت مشخص منبعی به نام منبع نمک تعبیه می گردد که حجمی متناسب با مقدار رزین و ظرفیت سختی گیر دارد. عموما توصیه می شود به ازای هر لیتر رزین تا گرم نمک در هر بار احیا مورد است.فاده قرار گیرد. مدت زمان عبور آب نمک از لابلای رزین ها نیز اهمیت دارد، در واقع رزین باید فرصت آنرا داشته باشد تا عمل تبادل یون معکوس را انجام دهد.

 باید میزان آب مورد نیاز بصورت متوسط و لحظه ای (در واحد زمان) با مشورت کارفرما به دست آید. میزان دبی آب در تعیین قطر و ارتفاع ستون سختی گیر و بالطبع حجم رزین مورد نیاز، سایز لوله و اتصالات ورودی و خروجی، سایز شیر چند راهه و &#; اثر دارد. طبیعتا هر چقدر دبی آب بالا رود، سایز و ظرفیت سختی گیر مورد نیاز بیشتر می شود. با اندازه گیری دقیق مقدار دبی آب مورد نیاز میتوان از سختی گیر با ظرفیت مناسب است.فاده نمود و هزینه های پروژه را کنترل نمود.

شیرهای چند راهه سختی گیر یکی از اجزای مهم سختی گیر می باشد. در سختی گیر با بدنه frp شیرهای چند راهه به دو شکل دستی و تمام اتوماتیک می باشد. در سختی گیر فلزی از شیر چند راهه دستی سولو والو است.فاده می شود. وظیفه شیر چند راهه هدایت آب به مسیرهای مختلف و تغییر این مسیرها در صورت لزوم برای انجام امور سرویس، بکواش، نمک شور و آبکشی می باشد. غالبا شیرهای چند راهه سختی گیر شامل ورودی و خروجی هایی از جمله موارد زیر می باشد:



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران