مخزن و تانکر در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

tank and tanker-1
tank and tanker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از قدیمی ترین مناطقی که تا به امروز در دنیا کشف شده است. شهر ری می باشد که بنا به اطلاعات باستان شناسان قدمت آن به ۸ هزار سال پیش از میلاد می رسد. این محله که پیش از آن به عنوان راگا ، رغه، ارشکیه، رام اردشیر، راکس ، راگ، ام‌البلاد، ری شهر، شیخ البلاد و محمدیه شناخته می شده است. امروزه جمعیتی بالغ بر هزار نفر دارد و در حکومت زیاریان و سلجوقیان نیز پایتخت ایران انتخاب شده است.. در کتاب مقدس زرتشتیان اوستا عنوان شده است. که ری سیزدهمین شهر ساخته شده در دنیا می باشد که در آن زمان بزرگترین شهر شناخته شده دنیا بوده است.. امروزه  این ممحله شامل منطقه تهران شده و از نظر بافت اجتماعی ، یک بافت مذهبی و سنتی را در خود جای داده است..

به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.

از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.


لازم به ذکر است. که برای این تانکر ها می توان چرخ هایی نصب نمود و آنها را اصطلاحا تبدیل به تانکر چرخ دار کرد در این صورت حمل آنها آسانتر خواهد شد و می توان این مخازن را راحتتر بر روی کامیون یا وانت قرار داد در اصطلاح به آنها مخزن و یا تانکر ماشینی می گویند.

سفارش ساخت سیلو سیمان و غیره در ظرفیت های مختلف از تن الی تن، جهت ذخیره سیمان، گچ و دیگر موادی که می توان در این سیلوها ذخیره و نگهداری کرد. نوع ورق مصرفی جهت است.فاده و ساخت، متناسب با ظرفیت سیلو محاسبه می گردد و از نوع ST فولاد مبارکه اصفهان می […]

تانکر با توجه به نوع است.فاده ای که از آن می شود انواع و ابعاد گوناگون و ظرفیت های مختلف و جنس مخصوص به خود را دارد. انواع تانکر از نظر موقعیت قرار گرفتن و شکل فیزیکی عبارتست از: تانکر زمینی، تانکر هوایی، تانکر ماشینی، تانکر چرخدار، تانکر عمودی، تانکر افقی، تانکر است.وانه ای و […]



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران