پکینگ مدیا در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تا حالا شده برنامه ها تون رو کلی جا بجا کنین تا یه فرصت دو سه روزه برای سفر پیدا کنین؟ اوضاع مالی روبراهه یا به دنبال سفر ارزان هستین؟ تا حالا شده به مقاصد کمتر شناخته شده و مکان های بکر فکر کنین؟ از اون دسته آدم هایی هستین که می خوان برای آرامش سفر کنن و مقاصدی مثل

عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 


فرآیندهای تصفیه بیولوژیکی فاضلاب از لحاظ مکانیزم به دو دسته فرآیندهای رشد معلق( لجن فعال) و رشد چسبیده تقسیم بندی می‌شوند. یکی از روش هایی که در فرآیندهای رشد چسبیده سبب افزایش راندمان مخازن تصفیه بیولوژیکی در عین کاهش ابعاد این مخازن می‌شود، است.فاده از پکینگ مدیاهای ثابت می‌باشد.

استفاده از پکینگ مدیا های شناور موجب افزایش سطح تماس با آب در مخازن هوادهی می گردد و این امر نه تنها باعث کاهش حجم مخازن هوادهی می ‌شود بلکه به کاهش هزینه های ساخت پکیج و نصب سریع و آسان آن کمک می کند. ارتقا راندمان و ارتقا فرآیند تصفیه به صورت گسترده یکی از مهم ترین ویژگی های این پکیج های شناور است..

شرکت مهندسی فراب زیست فراز با هدف ارتقاء سلامت جامعه و حفظ و صیانت از محیط زیست به عنوان محور های توسعه پایدار در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی، راهبری و تامین تجهیزات انواع فرآیند های تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می‌نماید. این شرکت با تکیه بر دانش متخصصان خلاق و توانمند خود و با بهره گیری از فناوری های روز دنیا پروژه های متعددی را در زمینه تصفیه آب و فاضلاب در سطح کشور به انجام رسانده است.. این شرکت سعی بر آن دارد که با است.فاده از دانش و تجربه کارشناسان شرکت و با تبادل نظر با کارشناسان و متخصصان این حوزه چه در بخش تولید و چه در بخش‌های علمی و دانشگاهی، گام‌هایی در جهت ارتقاء فن‌آوری ساخت مطابق با نیازهای مشتریان و است.فاده بهینه از منابع انرژی و در نتیجه ساخت محصولاتی پایا و هماهنگ با نیازهای جامعه و مسایل زیست محیطی بردارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران