منهول در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.

این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.


منهول پلی اتیلن یا آدمرو (منهول پلی اتیلن) گودالی است. که تأسیسات زیر زمینی (مثل شبکه‌های فاضلاب، کابلهای مخابراتی و سیستم‌های فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی و…) را به سطح زمین متصل می‌کند و توسط آن امکان دسترسی به این تأسیسات جهت هرگونه عملیات میسر می‌شود. این گودال باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا امکان حرکت یک انسان درون آن فراهم شود. مهم‌ترین کاربرد منهولها را می‌توان ایجاد ایستگاه‌های دسترسی به نقاط مختلف شبکه‌های جمع‌آوری و انتقال فاضلاب دانست که امکان بازرسی خطوط، تهویه طبیعی و نیز تعمیر و نگهداری خطوط فاضلاب رو را فراهم می‌آورد.

جنس درب و طوقه دریچه های منهول پلی اتیلن از جنس پلیمر است.. به دلیل خاصیت مقاوت در برابر خوردگی در مقابل گازهای خورنده یا همان اسید سولفوریک، یکی از عامل های مهم برای است.فاده در مکان های صنعتی و فاضلاب صنعتی می باشد .از ویژگی های این دریچه راحتی حمل و نقل آن است. هنگامی که لازم است. بیشترین جابه جایی و باز و بسته کردن برای منهول انجام شود بهترین گزینه دریچه منهول پلی اتیلن است.. دریچه منهول پلی اتیلنی در فضاهای از جمله پارکینگ ها، سوله ها ،کارخانه ها مورد است.فاده قرار می گیرد.

منهول ها از جمله قطعات بسیار کاربردی و مهم در سیستم آب و فاضلاب شهری هستند که امکان دسترسی و تعمیر خطوط لوله را به تکنسین‌ها می‌دهد، باعث تهویه سیستم فاضلاب می‌شود، لوله آب را از مناطق مختلف به یک مسیر هدایت می‌کند و کاربردهای متعدد دیگری دارد. منهول انواع مختلفی دارد که نوع پلی‌اتیلن آن بهترین و کاربردی‌ترین آن‌ها است.. کاربرد منهول تنها این نیست که تعدادی از مسیر ها را به یک مسیر هدایت کند، کاربرد مهم تر آن نظارت و سرکشی بر تجهیزات و مسیرهای داخل منهول است.. دریچه هایی هم که برای نصب انتخاب می شوند باید با توجه به شرایط آن محیط انتخاب شده و در مکان هایی که انسان ها یا خودروها رفت و آمد می کنند باید از دریچه منهول هایی با مقاومت بالا است.فاده کرد تا از خطرات احتمالی کاسته شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران