ابزار اندازه گیری در بازار لاله زار ( فروش )

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




اگر شما مشغول فعالیت در کارگاه یا کارخانه و یا انجام کارهای صنعتی هستید قطعاً به گروهی از ابزار احتیاج دارید که با اندازه گیری‌های دقیق بتواند بازدهی فعالیت‌های صنعتی شما را ارتقا دهد و هم‌چنین در بالا‌بردن کیفیت محصولات نهایی موثر واقع شود؛ به‌خصوص زمانی که گستره فعالیت‌های شما وسیع‌تر می‌شود، تغییرات و خطاهای به‌ظاهر کوچک در اندازه گیری قطعات و یا پایش وضعیت کیفی ابزارآلات، می‌تواند منجر به بروز ایرادات بزرگ و یا حتی خرابی های وسیع در محصولات نهایی و هم‌چنین وارد کردن خسارات جانی و مالی بشود؛ در نتیجه هدف از ساخت

متر ها از دیگر ابزار‌های اندازه‌گیری بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف هستند. برخلاف ابزار‌هایی مانند کولیس و میکرو متر، متر ها دقت بسیار بالایی ندارند اما می‌توانند بازه‌های بسیار بیشتری را اندازه‌گیری کنند که در مقایسه با محدوده اندازه‌گیری که دارند، دقت قابل قبول است.. به طور کلی متر ها بر اساس نوع اندازه‌گیری به دو نوع ساده و لیزری تقسیم می‌شوند. در نوع لیزری اندازه‌گیری توسط پرتو لیزر و بازتاب آن صورت می‌گیرد و نمایش آن نیز توسط یک صفحه نمایشگر دیجیتال صورت میگیرد. نوع دیگر متر ها که به صورت نواری هستند نسبت به نوع لیزری متداول‌تر بوده و قیمت بسیار پایین‌تری دارند. متر‌های نواری یا دستی را می‌توانید در کارگاه‌های نجاری و آهنگری، بسیاری از فروشگاه ها و یا حتی منازل مشاهده کنید. این متر ها بازه‌های اندازه‌گیری مختلفی مثل بازه‌های متری، متری، ۵ متری و بیشتر را دارند. نحوه اندازه‌گیری با متر ها نیز بسیار ساده است.. برای این کار کافیست تا سر متر را در ابتدای محل مورد نظر برای اندازه گیری قرار دهید و سپس از طریق درجه بندی روی متر اندازه جسم را به دست آورید. قبل از خواندن مقدار اندازه‌گیری شده از انطباق کامل متر بر جسم مورد نظر مطمئن شوید تا خطای اندازه‌گیری به کمترین مقدار ممکن برسد.

این دستگاه برای اندازه‌گیری ضخامت انواع رنگ و پوشش اپوکسی، رنگ، گالوانیزه و &#; است.فاده می‌شود و دارای دو مدل پراب خارجی و پرای داخلی(پراب جدا و پراب سرخود) است.، که هر کدام باتوجه به نوع کار طراحی و ساخته شده‌اند. از این ضخامت سنج برای انواع رنگ‌های خشک و تر است.فاده می‌کنند، که قابلیت اندازه‌گیری تا چندین میکرون را داراست.



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار