ابزار اندازه گیری در شهر ری ( فروش )

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


کالیبراتور دما دستگاهی است. که وظیفه‌ی کنترل و اطمینان از صحت اندازه‌های گرفته شده توسط ابزار اندازه‌گیری دقیق دما را دارد. در این دستگاه از روش مقایسه‌ای است.فاده می‌شود؛ به این صورت که کالیبراتور دمای اندازه گیری شده توسط سنسورهای ترموکوپل را با دمای واقعی مقایسه می‌کند. دقت در این کالیبراتور نقش اساسی دارد به همین علت هرچه میزان دقت بالاتر باشد دستگاه گران‌تر خواهد بود.

کولیس که در نسخه های اندازه گیری آنالوگ یا دیجیتال موجود است.، ابزاری ضروری برای اندازه گیری فاصله بین دو طرف مقابل یک جسم است.. با تنظیم نوک کولیس ها برای قرار گرفتن در اطراف جسم مورد اندازه گیری، می توان فاصله کل را از طریق یک خط کش یکپارچه اندازه گیری کرد.

لرزش یا ارتعاش سنج دارای حس‌گرهایی بسیار قوی برای تشخیص هر نوع لرزش یا ارتعاش در صنعت است.. است.فاده از این دستگاه باعث می‌شود خرابی دستگاه‌ها و ماشین آلات خیلی زود تشخیص داده شود و در نتیجه با تعمیر زودهنگام، عمر دستگاه طولانی‌تر شود.



( فروش ) های دیگر در شهر ری