ابزار ماشین کاری در بازار لاله زار ( فروش )

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




اين ميز هم شيارهايي دارد و مي‏توان قطعه‏کار يا گيره را با پيچ به آن بست، به ‏ويژه وقتي از مته‏اي بزرگ است.فاده مي‏شود. از اهرم پيشروي براي پايين آوردن محور و پيشروي مته در داخل قطعه‏کار است.فاده مي‏شود. اين اهرم به وسيله مکانيسم ميل‏دنده و پيستون کنترل مي‏شود. از عمق‏سنج هنگامي است.فاده مي‏شود که ايجاد سوراخ‏کور با عمق معين مورد نظر باشد. براي تنظيم عمق مورد نظر، بايد مته را پايين آورد تا با سطح قطعه‏کار تماس پيدا کند؛ سپس بايد مهره را روي درجه (عمق) مورد نظر تنظيم و با مهره‏قفلي قفل کرد. اين عمل را بايد پيش از شروع سوراخکاري انجام داد.

برای ممانعت از ارتعاش انتخاب ابزاری با زاویه ورود بزرگ موثر خواهد بود اما باید به خاطر داشت که افزایش زاویه ورود بر پارامترهای دیگری مانند ضخامت و راستای جریان براده نیز تاثیر خواهد گذاشت، لذا باید یک مصالحه بین این پارامترها برقرار کرد. عیب اصلی زاویه ورود بزرگ این است. که نیروی برش روی طول کوتاهتری از لبه برنده توزیع می شود. به علاوه در زاویای ورود بزرگ، در هنگام ورود به برش و خروج از آن نیروهای برش ایجاد شده بسیار بزرگ هستند. از آنجایی که عملیات داخل تراش به طور کلی روی قطعاتی اجرا می شود که قبلاً سوراخ شده اند و عملیات متوسطی محسوب می گردند، لذا است.فاده از زوایای ورود بزرگ معمولاً مشکل ساز نیست. معمولاً زاویه ورود درجه یا بزرگتر پیشنهاد می گردد. در زاویه درجه مولفه شعاعی برش به صورت مجازی برابر مولفه شعاعی در زاویه درجه خواهد بود.

در این روش قطعه کار بر روی دستگاه ثابت می ماند. با است.فاده از دستگاه بورینگ افقی می‌توان کارهایی مانند برقوکاری، تراشکاری، پیچ زنی و بسیاری از کارهای خسته کننده دیگر را انجام داد .با است.فاده از دستگاه بورینگ افقی می توان بسیاری از قطعات نامتقارن را به راحتی بر روی دستگاه نگه داشت و سپس اقدام به عملیات ماشین کاری بر روی آن ها کرد. توجه داشته باشید که بیشتر عملیات تراشکاری که در حالت تراشکاری خارجی انجام می‌شوند در حالت تراشکاری داخلی هم می توان یافت. باید بدانید که در تراشکاری خارجی میزان طول آزاد ابزار هیچ ارتباطی با قطعه کار ندارد و می توان ابعاد ابزار گیر را به طوری انتخاب کرد که بتواند در برابر تنش های ناشی از برش،مقاومت خوبی از خود نشان دهد. البته این را هم بدانید که در عملیات داخل تراشی ابعاد ابزار کاملا تحت تاثیر قطر و طول سوراخ قطعه کار هستند. قانون کلی برای همه موارد ماشینکاری وجود دارد و آن این است. که طول آزاد ابزار را باید بتوانیم به حداقل برسانیم تا در این صورت بهترین پایداری امکان پذیر است. و به واسطه آن دقت لازم به دست بیاید. در ادامه سعی داریم به طور کامل به بررسی ماشین های بورینگ عمومی بپردازیم که چه کاربرد هایی دارد. ادامه این مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید.



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار