ابزار ماشین کاری در شهر ری ( فروش )

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


این فرایند نوعی فرآیند حرارتی به حساب می‌آید که در آن از یک اشعه متمرکز که دارای الکترون هایی با سرعت بالا از برای سوراخکاری و برش است.، است.فاده می شود. در واقع ماشینکاری پرتو الکترونیک یکی دیگر از روش‌های نوین ماشینکاری است. که از این جریان پرتوهای الکترونی پر سرعت برای ایجاد چگالی توان بسیار بالا بر روی سطح قطعه کار است.فاده می کنند. توجه داشته باشید که در روش ماشینکاری با پرتو الکترونی از یک ولتاژ بالا که تقریباً کیلو ولت است.فاده می شود. از یک تفنگ الکترونی هم برای شتاب دادن به این الکترون ها و یک لنزالکترومغناطیس هم برای متمرکز کردن الکترون ها روی سطح کار است.فاده می شود. این گونه می توان دسته پرتو را به حداقل قطر . میلیمتر برساند. توجه داشته باشید که در اثر برخورد پرتو الکترونی با قطعه کار پرتو ایکس تولید می شود که بسیار خطرناک است. به همین علت هم حفاظت و پوشش ضروری است. و پرسنل این کار باید مهارت کافی جهت  است.فاده از این  تجهیزات را داشته باشند. همان طور که می‌دانید ماشینکاری با پرتو الکترونی برای مواد رسانا و نارسانا مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

دستگاه سنگ زن شامل یک موتور گرداننده سنگ با سرعت مورد نیاز و یک بستر برای نگه داری قطعه کار درون فیکسچر است.. سر سنگ می تواند برای قطعه کار ثابت یا متحرک تنظیم شود. ماشین سنگ زنی در حین عملیات سایش قطعه حرارت قابل توجهی نیز تولید می کند. بنابراین آن ها نیاز به خنک کننده دارند که تا گرما بیش از تحمل قطعه کار بالا نرود. حتی خنک کننده نیز در مواقعی می سوزد. در سنگ زنی های با دقت بالا حدود نانومتر حرارت کمی تولید می شود که نیاز به خنک کاری ندارد.

در این حالت قطعه کار روی میز یک ماشین افقی دوران می کند و ابزار ثابت هم در جای خود می مانند. معمولاً قطعه های بزرگ و سنگین را بیشتر بر روی این نوع ماشین سوار می کنند. باید بدانید که ابزارهای چندگانه در این ماشین کاری، می توانند حق تولید را بالا ببرند.



( فروش ) های دیگر در شهر ری