ابزارآلات دستی در بازار لاله زار ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




آلن‌ها نیز حالا در هر خانه‌ای جایگاه مخصوص خود را دارند. یک آچار اغلب به شکل حرف L انگلیسی شکل با دو سر ضلعی، گرد و یا ستاره ای که برای باز و بسته کردن پیچ‌های شش گوش و ستاره ای ساخته می‌شود. آچار آلن نیز در باز با سایزهای متنوع به صورت تک و ستی وجود دارد. نوع معمولی کلاسیک، نوع دسته دار تی (انگلیسی) و ست‌های چاقویی تاشو، ست کارتی، کیفی، جعبه‌ای از جمله آچار آلن‌هایی هستند که نیاز هر کاربری را برطرف خواهند کرد. ضمن اینکه طول آنها نیز از کوتاه به بلند و فوق بلند متغیر و قابل انتخاب است..

ابزاری آشنا برای تمام اشخاص دست به آچار جهت کار با انواع اتصالات و مهره‌های چند ضلعی است.. آچار فرانسه از قدیمی‌ترین ابزارهای دستی بوده که به دلیل فک و دهانه کارگیر قابل تنظیم بازه کاربری بزرگی دارد. دسته اصلی که گاهی با روکش ساخته می‌شود، فک ثابت و فک متغیر با پیچ تنظیم اجزای اصلی این آچار هستند. بدنه معمولا از فولاد و آلیاژهای آن ساخته شده و گاهی مجهز به عایق حفاظتی است. و فک های آن نیز در برخی موارد بصورت پهن و بلند ساخته می‌شود. با غلتک این آچار می‌توان دهانه و فک را به اندازه دلخواه تنظیم کرد و بجای چند آچار تخت تکی با سایزهای متفاوت، از یک آچار فراسه بهره برد.

روبیکن نام یک برند ژاپنی است.. شرکت آروا، علاوه بر ارائه محصولات تولید داخل، تعدادی از ابزارهای دستی خود را، از برند روبیکن عرضه می‌کند. برای همین این دسته از محصولات، از سایر محصولات دیگر جدا شده‌اند. در این دسته انواعی از انبرها، بکس‌های بادی، جعبه بکس، جغجغه بادی، دم باریک، ست آچار، سری پیچ‌گوشتی، سیم‌چین و قیچی قرار می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار