ابزارآلات دستی در بومهن ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


فروشگاه جهان ابزار در سال توسط برادران «رامین و بهزاد شیرپایی» در زمینه فروش ابزار در تبریز تأسیس گردید. جهان ابزار به پشتوانه بیش از دو دهه فعالیت و کسب تجربه در زمینه تأمین و توزیع ابزارهای صنعتی و ساختمانی، مأموریت خود را تأمین ابزار و تجهیزات مورد نیاز صنایع و کارگاه های صنعتی شمال غرب کشور تعریف کرده است..

این ابزار جایگاهی بین یک وسیله عمومی و غیر عمومی دارد. پرچ کردن کاری پر است.فاده نیست اما بسیاری از مردم و البته کسانی که مربوط به کارشان است. از آن بهره می‌برند. انبر پرچ وسیله‌ای برای چفت کردن همیشگی و ماندگار دو قطعه و سطح با کمک میخی مخصوص به نام میخ پرچ است.. این ابزار با نازل‌های در سایز است.اندارد ساخته شده و بعد از قرار گرفتن میخ بر روی آن و گذاشتن ابزار روی سوراخ در سطح کار، با کمک فشار و نیروی دست کار پرچ انجام می‌شود. انبر پرچ ابعاد بزرگ و کوچک و در چند مدل تک دسته، دو دسته، آکاردئونی و... ساخته می‌شود.

یار سوم و انبر محبوب در کنار دم باریک و انبردست، سیم چین نام می‌گیرد. سیم چین همانطور که از نامش پیداست برای قطع سیم‌های مختلف مسی، مفتولی و... کاربرد دارد و حتی گاهی از آن برای قطع میخ و کارهای برشی نه چندان قوی هم است.فاده می‌شود. اما این انبر هم مثل دو ابزار قبلی، حالا بعد از این همه سال و در تولیدات جدید خود از اختراعات و شیوه‌های جدید ساخت بهره می‌برد. سیم چین‌های بازار امروز دیگر تنها بصورت مدل ساده و کلاسیک نیستند؛ هنگام خرید سیم چین به مواردی چون سیم چین کله گاوی، سیم چین کف چین، سیم چین الکترونیک، صنعتی و فشار قوی نیز بر می‌خورید. هر کدام از اینها کارایی خود را دارند. کله گاوی همان سیم چین معمولی اما با فک‌هایی قوی‌تر و بزرگتر و برای سیم‌های قطورتر است.؛ کف چین برای قطع سیم‌های چسبیده به سطح کار با دسترسی سخت، نوع الکترونیک مخصوص کارهای ظریف و کیت الکترونیکی و مدل صنعتی و فشار قوی نیز برای کار با برق فشار قوی طراحی شده است.. سیم‌چین‌ها نسبت به جثه خود فک قدرتمندی دارند اما به یاد داشته باشید که همه چیز را نمی‌توان با آنها برش داد و ممکن است. تیغه فک در است.فاده غیر اصولی آسیب ببیند.



( فروش ) های دیگر در بومهن