ابزارآلات دستی در شهر ری ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از


مترها نیز حالا در تمام اماکن و خانه‌ها پیدا می‌شوند. متر نواری که شناخته شده‌ترین آنهاست از یک نوار فلزی مدرج و یک قاب اغلب پلاستیکی تشکیل شده است.. یک طرف یا دو طرف سطح آن نوار فلزی با اندازه است.اندارد میلی‌متر، سانتی‌متر و یا اینچ درجه بندی شده و به این ترتیب با آن می‌توان فواصل مختلف را از میلی متر تا متر، متر، متر و بیشتر ... اندازه گرفت. مترهای نواری را بر اساس متراژ، جنس بدنه و کاربری از هم تشخیص می‌دهند طول و ظرفیت اندازه گیری برخی از مدل‌های آنها به متر هم می‌رسد!

وسیله‌ای جهت کوبش که به احتمال زیاد قدیمی‌ترین ابزار ساخت دست بشر است. و ابتدا بصورت سنگی ساخته شد. چکش‌های بعدی تا مدت‌ها فلزی بودند اما به مرور و برای عملیات و فیلدهای مختلف کاری نوع مخصوص به خود آن کار ساخته شد. حالا شاید نزدیک به بیش از نوع چکش ساخته می‌شود و از چکش آهنگری معمولی گرفته تا میخ کش، چکش چوبی مخصوص نجاری، نوع لاستیکی پر است.فاده در موزاییک کاری و سطوحی که نباید آسیب ببینند، چکش فیبری که نوع دیگری برای آسیب ندیدن قطعه حین ضربه زدن است. تا مدل‌های بسیار خاص مثل چکش ضد جرقه مسی و برنجی، آج دار و... تمامی انواع متنوع این ابزار را نشان می‌دهند.

احتمالا نیازی به معرفی این دو دوست همیشگی نیست. پیچ گوشتی دستی همراه قدیمی انسان برای یاری رساندن در باز و بسته کردن انواع پیچ بوده و نوع دوسو و چهارسو معرف همگان است.. تنها نکته اینکه به دلیل نیاز کاربر به ضربه زدن بر روی پیچ‌ها، خیلی زود نوع ضربه خور آن هم ساخته شد و در دسترس قرار گرفت. پیچ گوشتی‌ها حالا بر اساس شکل نوک، سایز است.اندارد نوک و طولشان از هم جدا شده و در مدل‌های بسیار متنوعی ساخته می‌شوند. مسلما برای یک پیچ با اندازه و مدل خاص باید پیچ گوشتی مربوط به خودش را تهیه کنید.



( فروش ) های دیگر در شهر ری