تجهیزات جوشکاری و هویه در فیروزکوه ( فروش )

Welding and soldering equipment-1
Welding and soldering equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.


فروش انواع ادوات جوشکاری و برش و تامین انواع الکترود جوشکاری و فروش ویژه ی انواع الکترود و سیم جوش و پودر جوشکاری و انواع الکترود های: • الکترود آما و میکا قطر / – / – • الکترود آما و میکا / – / – • الکترود آما و میکا / – / – • الکترود میکا / – / – • الکترود MT قطر / – / – • الکترود چدن آما • الکترود آلومینیوم آما • انواع الکترودهای است.یل --- آما • الکترود است.یل --- هیوندایHYUNDAI و فروش انواع الکترود های معمولی و مخصوص

فروشگاه کالای جوش آریا بورس فروش انواع الکترود کربن است.یل و فروش است.نلس است.یل و فروش آلومینیوم، چدن و آلیاژ الکترود پایه نیکل و فروش پایه کبالت و فروش پایه تیتانیوم و فروش پایه مس و فروش پایه تنگستنالکترود اینکونل و مونل.فروش الکترود، سیم جوش و فیلر ایرانی برند فروش الکترود آما، فروش الکترود میکا، فروش الکترود پارس و فروش الکترود یزد و الکترود کربن است.یل، است.نلس است.یل، آلومینیوم، چدن و آلیاژیالکترود پایه نیکل، پایه کبالت، پایه تیتانیوم، پایه مس، پایه تنگستنالکترود اینکونل و مونل

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه