لنت صنعتی در فیروزکوه ( فروش )

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.


با توجه به مشکلات مربوط به سلامتی در است.فاده از آزبست در تولید انواع لنت صنعتی بسیاری از کشور ها تولید و یا واردات لنت ترمز آزبست دار را ممنوع اعلام نموده که کشور ایران نیز در این دسته قرار دارد. البته برخی از لنت های لقمه ای و حتی لنت های فردو موجود در بازار تولیدات قدیم و در انبار ها بصورت آزبست دار نیز یافت می شوند. محدودیت بکارگیری آزبست برای تولید کنندگان لنت صنعتی سبب شده تا در طی چند دهه احیر برای افزایش قابلیت های مقامت اصطکاکی در برابر سایش به ترکیباتی کم خطر تر و جایگزین آزبست دست یابند. در مقایسه از نظر شکل ظاهری لنت های صنعتی آزبست دار اغلب رنگی تیره تر از لنت های بدون آزبست هستند.

لنت صنعتی برنزی همانطور که از نام آن پیداست بیشترین مصرف آن در دستگاه های سنگین و صنعتی می باشد.از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه های پرس، ماشین آلات سنگین خودروسازی، معادن و سنگبری ها نام برد.تهران گیربکس به عنوان معتبرترین تولید کننده و وارد کننده انواع لنت های برنزی صنعتی، لنت پرس، لنت کفشکی و لنت های لقمه ای با برند اصلی و چینی آمادگی خود را برای همکاری با واحدهای صنعتی اعلام می دارد.

این لنت ترمزی به منظور است.فاده در تراکتورهای رومانی ساخته شده است..تکنولوژی اولیه ساخت این لنت ترمز برای کشور آلمان می باشد که گروه صنعتی لنت سازان به منظور سهولت درسترسی مصرف کنندگان عزیز دست به بومی سازی این تکنولوژی زده است..



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه