سیم خاردار در فیروزکوه ( فروش )

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تنگه واشی علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار باستانی نیز می‌باشد. یکی از سه کتبیه معروف دوره قاجار در این تنگه واقع شده‌است. دو کتبیه دیگر در چشمه علی شهر ری و تونل وانا در جاده هراز واقع شده‌اند. هر سه این کتیبه‌ها به دستور فتحعلی شاه قاجار حکاکی شده‌است. فتحعلی شاه که دوران پیش از پادشاهی خویش را در شیراز گذرانده بود، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نامهای حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این سه کتبیه در تهران کرد. کتیبه واقع در تنگه واشی دارای ابعاد شش در هفت متر است. که وقایع زمان فتحعلی شاه دور تا دور کتیبه روایت شده‌است. بزرگ‌ترین نقش برجسته این کتیبه‌ها، نقش شکارگاه با تصویر اسب، نیزه و شکارهایش است. که در اطراف آن می‌توان عباس میرزا، علی قلی میرزا و علی نقی میرزا پسران فتحعلی شاه و همچنین نوادگانش را در حال شکار دید. این کتیبه که حدوداً ۸۵ ساله‌است به گونه‌ای در دل کوه حک شده که از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده‌است اما صنعت گردشگری به آن آسیب وارد نموده‌است.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.

باید بدانید که تهیه بلیط قطار فیروزکوه تهران،‌ تنها راه شما برای لذت بردن از این مسیر رؤیایی نیست. اگر فقط می‌خواهید به تماشای دیدنی‌های این مسیر بروید، می‌توانید با خریدن بلیط قطار گردشگری، این فرصت را برای خود و دوستانتان فراهم کنید. این قطارها در طول مسیر در ایستگاه‌های معین با جاذبه‌های دیدنی، توقف می‌کنند و شما می‌توانید تمام طبیعت و سازه‌های معروف را یک دل سیر تماشا کنید.


برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش سیم خاردار می توانید با کارشناسان بخش فروش آریا حصار در تماس باشید و از راهنمایی آن ها در این زمینه بهره مند شوید.مشاورین ما آماده ارائه خدمات برتر و با کیفیت به مشتریان گرامی می باشند.

همانطور که می‌دانید سیم خاردار برای حصارکشی امنیتی دور باغ، روی دیوار و غیره اهمیت دارد، طبق تعریف راهنمای خرید، سیم‌های خاردار، سیم‌هایی فلزی هستند که برای امنیت بخشی و حفاظت از محوطه‌های مختلف و نیز برای جلوگیری از تردد انسان‌ها و حیوانات، است.فاده می‌شود. از طرفی، سیم خاردارها به خاطر ظاهر خود، علاوه بر حفاظت از محوطه‌ها، جلوه زیبایی نیز به مناطق حفاظت شده، می‌بخشد. سیم های خاردار حصاری، دارای سرهای تیز نیزه مانند هستند.

صنایع مفتولی کیانی با پیشینه ای از سال ۵ در راستای بازرگانی و تولید انواع فنر و فروش مفتول های صنعتی در خیابان پامنار تهران تاسیس گردید  و در سال ۵ در راستای حمایت از تولیدات داخلی نمایندگی کارخانه های داخلی را دریافت نمود و سپس برای ارایه خدمات بهتر در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز در شهرک صنعتی شمس آباد کارخانه ای در صنایع کشش مفتول راه اندازی کرد و همچنین در سال شروع فعالیت خود را با



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه