فنس و توری در فیروزکوه ( فروش )

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.

غار بورنیک در ۵ کیلومتری شرق تهران و فاصله کیلومتری جنوب غربی شهر فیروزکوه در فاصلهٔ کیلومتری از روستای زیبای هرانده و در ارتفاعات پرنشیب و فراز کوهستانی به نام «بورنی» یا «بورنیک» واقع شده‌است. راه دسترسی به این غار از طریق جاده دماوند – فیروزکوه قبل از تونل نمرود، به سمت روستای هرانده تغییر مسیر داده و پس از عبور از روستای هرانده در کنار رودخانه حبله رود و در ارتفاعت آن به

بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،


برای مثال فرض کنید توری فنس با قیمت کیلویی . تومان عرضه می‌شود، حال با درصد ارزش افزوده با نرخ نهایی . تومان برای مشتری تمام می‌شود، پس به هنگام بررسی قیمت‌ها باید به ارزش افزوده اعمال شده و یا نشده دقت کنید، برخی از سایت‌ها برای جذب مشتری قیمت‌ها را بدون ارزش افزوده قرار می‌دهند و در هنگام نهایی شدن خرید آن را اعمال می‌کنند. برای انتخاب به صرفه بودن خرید خود به ارزش افزوده دقت نمایید و آن را در نظر بگیرید.

توری نرده ای نسل جدید و به روز فنس یا توری حصاری می باشد . این توری ها در کشور های پیشرفته جایگزین خوبی نسبت به مدل های قدیمی داشته است.. این نوع توری بین محوطه کاران و با توجه به نسب آسان آن و نشان دادن زیبایی کار طرفداران بسیاری دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

در این صفحه لیست قیمت انواع فنس را در نمونه‌های مختلف برای شما عزیزان به صورت لحظه‌ای و روزانه به روزرسانی می‌کنیم، برای دریافت مشاوره رایگان خرید با ما تماس بگیرید، یا سوالات خود را از طریق کامنت برای ما ارسال کنید کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخ سوالات شما را خواهند داد.



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه