تجهیزات جوشکاری و هویه در لواسان ( فروش )

Welding and soldering equipment-1
Welding and soldering equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



امامزاده اسماعیل (ع) یکی از امامزاده موجود در لواسان است. که در روستای برگ جهان قرار دارد. بنای کنونی بقعه دارای پلان مربعی‌شكل و گنبدی مخروطی است. كه حدود ۵ متر مربع مساحت دارد و در سال‌های اخير بازسازی شده است.. این بنا در فصل بهار و تابستان میزبان زائران بسياری است. که برای گردش به این منطقه می‌روند.

یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

فروش انواع ادوات جوشکاری و برش و تامین انواع الکترود جوشکاری و فروش ویژه ی انواع الکترود و سیم جوش و پودر جوشکاری و انواع الکترود های: • الکترود آما و میکا قطر / – / – • الکترود آما و میکا / – / – • الکترود آما و میکا / – / – • الکترود میکا / – / – • الکترود MT قطر / – / – • الکترود چدن آما • الکترود آلومینیوم آما • انواع الکترودهای است.یل --- آما • الکترود است.یل --- هیوندایHYUNDAI و فروش انواع الکترود های معمولی و مخصوص

فروشگاه کالای جوش آریا بورس فروش انواع الکترود کربن است.یل و فروش است.نلس است.یل و فروش آلومینیوم، چدن و آلیاژ الکترود پایه نیکل و فروش پایه کبالت و فروش پایه تیتانیوم و فروش پایه مس و فروش پایه تنگستنالکترود اینکونل و مونل.فروش الکترود، سیم جوش و فیلر ایرانی برند فروش الکترود آما، فروش الکترود میکا، فروش الکترود پارس و فروش الکترود یزد و الکترود کربن است.یل، است.نلس است.یل، آلومینیوم، چدن و آلیاژیالکترود پایه نیکل، پایه کبالت، پایه تیتانیوم، پایه مس، پایه تنگستنالکترود اینکونل و مونل



( فروش ) های دیگر در لواسان