فنس و توری در لواسان ( فروش )

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



خرید ویلا در لواسان هم برای سکونت و هم سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است.. با افزایش قیمت مسکن و افزایش حجم آلودگی هوای تهران و ترافیک و دردسرهای روزمره آن، روزانه به شهرک باستی هیلز و به تعداد کوچ‌نشینان پایتخت به حاشیه شهر اضافه می‌شود. به همین دلیل قیمت مسکن و خرید خانه در لواسان و دیگر شهرهای حاشیه‌ای نیز با رشد چشمگیری روبروست.

اگر بخواهیم واژه لواسان را دقیق‌تر بررسی کنیم، باید گفت لواسان از دو بخش لو و آسان تشکیل شده است.. «لو» به معنای لبه و تیغه کوه و «آسان» به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. جالب است. بدانید در بعضی از کتاب‌های تاریخی، لواسان را با نام کوشک‌دشت یعنی دشتی با کاخی در میانه آن نامیده‌اند.

مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.


قیمت فنس گالوانیزه روکش دار نسبت به فنس گالوانیزه گرم و مفتول سیاه بیشتر می‌باشد. مفتول گالوانیزه نیز نسبت به مفتول سیاه قیمت بیشتری دارد، زیرا گالوانیزه گرم به علت انجام فرایند گالوانیزاسیون در بالا رفتن قیمت فنس آهنی تأثیرگذار است.. عاملی که موجب افزایش در قیمت می‌شود ضخامت مفتول است.؛ هرچقدر ضخامت مفتول بیشتر باشد قیمت نیز افزایش می‌یابد. لازم است. برای است.علام قیمت به نوع فنس توری مورد نظرتان و ویژگی‌های آن توجه داشته باشید.

قیمت توری تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر سایز، برند و انواع آنها قرار دارد. یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت توری های حصاری قطر و سایز آن ها است. هر چقدر قطر و سایز کمتر باشد قیمت آن ها نیز پایین تر است.. معمولا از این محصولات برای ایجاد حصار و امنیت در مکان های مختلف است.فاده می کنند. در گذشته توری های حصاری چندان کیفیتی نداشتند و به سرعت از بین می رفتند. اما امروزه به دلیل است.فاده از متریال های مناسب و است.فاده از روش ساخت مدرن متوسط عمر این توری ها تا سال افزایش یافته است.. ساخت توری های حصاری در حال حاضر به دو شیوه ی سنتی و مدرن انجام می گیرد.از مهم ترین کاربردهای این توری ها ایجاد حصار برای مزارع و زمین های کشاورزی، مناطق ویژه نظامی و حفاظتی، فنس کشی مکان های ورزشی و ایجاد دیوار برای خانه و ویلاها است..

قطر مفتول: نمره تا . ميليمتر . ± میلیمتر احتمال وجود خطا - چشمه: . تا . سانتیمتر (. ± سانتیمتر احتمال وجود خطا) - عرض ارتفاع از تا متر - طول رولها: بين ( تا متر) در حالت معمولی، به صورت متری عرضه میشود.



( فروش ) های دیگر در لواسان