سیم خاردار در لواسان ( فروش )

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.

لواسان که در اصطلاح عامیانه به آن، لواسون گفته می‌شود، در لغت به معنای محل برآمدن خورشید است.. در گذشته ایرانیان اعتقاد داشتند، آفتاب از پشت رشته کوه البرز طلوع می‌کند و از آن‌جایی‌که لواسان در غرب و جنوب‌ غرب کوه دماوند واقع شده، این نام را برایش انتخاب کردند.

چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.


سیم خاردار نوعی حصار فلزی روی دیوار یا دور باغ است. که به دو صورت سوزنی و تبری یا تیغی تولید می‌شود. سیم خاردار سوزنی و سیم‌خار دار تبری در انواع کلاف حلقوی و خطی عرضه می‌گردند. سیم خاردار اسرائیلی نام دیگر محصول تیغی یا تبری است.. قیمت سیم خاردار حلقوی و خطی به نوع سیم مفتول(گالوانیزه یا سیاه)، شکل و وزن آن بستگی دارد. در ایران خرید سیم خاردار تیغی و سوزنی به صورت کلاف حلقوی رایج‌تر است..

همانطور که می‌دانید سیم خاردار برای حصارکشی امنیتی دور باغ، روی دیوار و غیره اهمیت دارد، طبق تعریف راهنمای خرید، سیم‌های خاردار، سیم‌هایی فلزی هستند که برای امنیت بخشی و حفاظت از محوطه‌های مختلف و نیز برای جلوگیری از تردد انسان‌ها و حیوانات، است.فاده می‌شود. از طرفی، سیم خاردارها به خاطر ظاهر خود، علاوه بر حفاظت از محوطه‌ها، جلوه زیبایی نیز به مناطق حفاظت شده، می‌بخشد. سیم های خاردار حصاری، دارای سرهای تیز نیزه مانند هستند.

با مراجعه به وبسایت مجموعه آریا حصار می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در این زمینه مشورت داشته باشید تا برای خرید انواع سیم خاردار شما را راهنمایی کنند و همینطور نصب سیم خاردار را به آنها بسپارید.در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح انواع سیم خاردار و چگونگی نصب آن بپردازیم.



( فروش ) های دیگر در لواسان