پیچ و مهره و میخ در لواسان ( فروش )

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.

قاضی آباد یا قاضی با نام یکی دیگر از محله‌های لواسان است. که در کنار بلوار امام خمینی قرار گرفته است.. قاضی آباد به صورت رسمی دارای سنگ ثبتی است.. در قاضی با پارک زیبایی به نام پارک قاضی آباد به چشم می‌خورد که وسعت آن از محله نجارکلا و سید پیاز شروع شده و تا محله ناران امتداد دارد. این پارک از طریق پل عابر پیاده به پارک دیگری متصل می‌شود. در زیر پل، آلاچیق، آب‌نما و رودخانه مصنوعی به چشم می‌خورد.


گرچه برای باز و بسته کردن تمامی پیچ های یک خودرو تقریباً به یک ست کامل از ابزارهای مختلف از جمله انواع گوشی ها ، آچارهای آلن ، آچارهای بوکسی و &#;. نیاز دارید اما قطعاً اینکار ارزشش دارد تا برای یک پنچری ساده مجبور به تعویض خودروی خود نباشید .

پیچ و مهره های سازه که در سوله سازی ها مورد است.فاده قرار می گیرند به شکل شش گوش اما با عرض، ضخامت و ارتفاع بالاتر و یا با زبان بازاری با گوشت بیشتری و طبق است.اندارد DIN تولید می شوند که اغلب در گرید HV مورد است.فاده قرار می گیرند. البته است.اندارد دین به تبیین انواع مختلف دیگری از پیچ مانند پیچ های آلنی Cap head screw نیز می پردازد که طبق است.اندارد DIN تولید می شوند.

هر چند در بررسی کلاس و گرید پیچ و مهره صنعتی اغلب از مفهوم تنسایل به تنهایی است.فاده می شود اما سختی سطحی نیز که با کمیت هایی مانند راکول، برینل و ویکرز مشخص می شود و معیاری برای بررسی قابلیت پیچ و مهره صنعتی در برابر تنش های سایشی است. از فاکتور های مهم کیفی بالاخص در انتخاب نوع دنده ریز Fine thread یا دنده درشت Coarse thread برای پیچ و مهره محسوب می شود. سختی سطحی پایین سایش سریع را بدنبال داشته و از این رو در گرید های آهنی از پیچ و مهره صنعتی مثل گرید و یا کلاس و نمی توان از دنده های ریز در تولید پیچ و مهره است.فاده نمود. در زیر به بررسی مهمترین گرید ها و کلاس های پیچ و مهره صنعتی می پردازیم.



( فروش ) های دیگر در لواسان