زغال و گرافیت صنعتی در بازار لاله زار ( فروش )

Coal and industrial graphite-1
Coal and industrial graphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




در گذشته زغال صنعتی از سیم ساخته می شد و در اصل ذغال های سیمی بودند و همین مورد باعث فرسوده شدن کموتاتور و بسیاری مشکلات دیگر میشد. در نهایت با معرفی و به وجود آمدن ذغال های کنونی بسیاری از این مشکلات حل شد و عمر تجهیزات درگیر با زغال افزایش یافت. همچنین بخاطر ویژگی های خاص این محصول اتصال بسیار آسان صورت گرفت و در نهایت با توجه به نیاز های متفاوت برای هر ابزار ذغال مخصوص طراحی گردید.

فروش و پخش عمده - خرده ذغالهای صنعتی گرافیتی-کم مس-پرمس و سیمهای مسی بافته-تابیده ابزاری و صنعتی در قطر های مختلف با سینگل وایر.میلیمتر با کیفیت رسانایی عالی و عدم افت ولتاژ و مقاومت کم.مورد است.فاده مختلف تولید صنعتی در کربن براش-وایر ارتینگ-ترانس فورماتور و دستگاه های صنعتی کوچک و بزرگ وتابلوهای الکتریکی و محصولات گرافیتی مورد است.فاده درمکانیکال سیل – سیل و فیس مکانیکی- کربن براش و قالب سازی , ذغال های صنعتی جهت تولید انواع موتورهای الکتریکی AC و DC مورد نیاز در صنایع خودروسازی .لوازم خانگی.ابزار آلات برقی.الکترو موتورهای صنعتی و دیگر مصارف صنعتی میباشد. گروه بازرگانی توانگران با بیش از پانزده سال سابقه فعالیت همواره یار و یاور صنعت و صنعتگران ایران بوده و خواهد بود که به لطف ایزد منان کیفیت محصولات و خدمات بازرگانی توانگران مورد تایید اهالی فن فعال این رشته صنعتی در ایران عزیزمان قرار گرفته و امید هست همچنان است.مرار یابد..

زغال های گرافیتی چندتکه با کنار هم قرار دادن ، یا چند بخش در یک محصول واحد، طراحی می شوند که منجر به تماس الکتریکی و مکانیکی بهینه می شود. تقسیم زغال به چند بخش باعث می شود نقاط تماس الکتریکی بیشتری بین سطح برس و کموتاتور به طور یکنواخت توزیع شود.



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار