زغال و گرافیت صنعتی در بومهن ( فروش )

Coal and industrial graphite-1
Coal and industrial graphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


بسیاری از خرابی‌های موتور به دلیل فرسودگی ذغال، بلوک‌های نرم کربنی که تماس الکتریکی با کموتاتور موتور را کامل می‌کنند، ایجاد می‌شوند. هنگامی که این زغال ها فرسوده می شوند، موتور جرقه می زند و ممکن است. تماس الکتریکی ناقص باشد. و به مرور باعث خرابی موتور می شود.

در روش سنتی، چوب درختان را در کوره های سنتی سوزانده و از آن است.فاده می کردند. با پیشرفت تکنولوژی، طبیعتا روش های صنعتی تولید زغال نیز ابداع شد به زغال هایی که از روش صنعتی به دست می آیند؛ زغال صنعتی نیز می گویند. به عنوان مثال

زغال های گرافیتی چندتکه با کنار هم قرار دادن ، یا چند بخش در یک محصول واحد، طراحی می شوند که منجر به تماس الکتریکی و مکانیکی بهینه می شود. تقسیم زغال به چند بخش باعث می شود نقاط تماس الکتریکی بیشتری بین سطح برس و کموتاتور به طور یکنواخت توزیع شود.



( فروش ) های دیگر در بومهن