زنجیر و قلاب در بومهن ( فروش )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.


تقریبا همه ما با زنجیر آشنا هستیم و در وسایل و ماشین‌آلات اطرافمان آنها را دیده‌ایم. اما اولین بار چه زمانی زنجیرها ساخته شده‌اند؟ بر اساس شواهدی که وجود دارد، می‌توانیم بگوییم زنجیرهای فلزی حداقل سال قبل از میلاد ساخته شده‌اند. اما ثبت رسمی اختراع آنها به سال و به نام هانس رینولد (Hans Renold) گره خورده است.. جدای از اینها، در نقاشی‌های لئوناردو داووینچی در قرن میلادی نیز زنجیرهای فلزی به چشم می‌خورند.

زنجیر از انواع ابزار اسلینگ می باشد. با توجه به مقاومت این وسیله در برابر کشش و همچنین شکل پذیری آسان آن کاربرد زیادی در جابجایی بار دارد. همچنین زنجیر ها در برابر حرارت و سایش مقاومت دارند. پرکاربردترین زنجیر فولادی در صنعت، زنجیر فولادی آب دیده با مقاومت بالا است.. گرید این زنجیر G است.. به دلیل اینکه این زنجیر مقاومت کششی بالایی دارد، جهت بلند کردن بار از آن است.فاده می شود.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت زنجیرتایم، هزینه پایین ساخت آن است. که موجب کاهش وزن دنده‌تایم هم می‌شود. زمانبندی مناسب بین حرکت و چرخش میل بادامک و میل‌لنگ و میل سوپاپ، وظیفه اصلی زنجیرتایم است.. زنجیرتایم فلزی است. و به همین دلیل این وظیفه را با سروصدای زیادی انجام می‌دهد.



( فروش ) های دیگر در بومهن