سنسورهای صنعتی در شهر ری ( فروش )

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


سنسور های مغناطیسی جزو سنسور های تماسی یا مجاورتی میباشند. که اساس عملکرد آنها بر مبنای حساسیت نسبت به میدان مغناطیسی اطراف آهنربای دائم یا الکتریکی است.. بخش اصلی این ابزاری کنتاکت های تیغه ای شکل از جنس مواد فرو مغناطیس مانند الياژ آهن و نیکل می باشد. که در داخل یک لوله ی کوچک تعبیه شده اند.

سنسور مادون قرمز در هنگام اندازه‌گیری، در تماس مستقیم با جسم موردنظر نیست، بنابراین اصطکاکی بین سنسور و جسم وجود نداشته و از مزایایی چون حساسیت بالا و پاسخ سریع نیز برخوردار است.. این سنسور می‌تواند عملکرد درایو را کنترل کند. سنسورهای مادون قرمز اغلب برای اندازه‌گیری دما بدون تماس با جسم هدف، تجزیه و تحلیل ترکیب گازها و تست‌های غیرمخرب است.فاده می‌شوند.

نحوه ارسال و دریافت نور می تواند متفاوت باشد. در بیشتر موارد فرستنده فقط با است.فاده از LED، نوری با طول موج مشخص را ارسال می کند و گیرنده با است.فاده از یک فوتوترانزیستور نور را حس می کند و سپس به یک خروجی انرژی می دهد. برای جلوگیری از تداخل در نور محیط، برخی از سنسورها نور را پالس می کنند یا گیرنده را فیلتر می کنند تا فقط یک طول موج خاص را حس کند.



( فروش ) های دیگر در شهر ری