سیم بکسل در شهر ری ( فروش )

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


گروه صنعتی سنترال لیفت وارد کننده انواع پولیفت و جک زنجیری در تناژ مختلف از کیلوگرم الی تن می باشد. واردات پولیفت های اصلی برند ویتال VITAL ژاپن و نمونه های طرح و پولیفت های تمام خودکار و نیمه خود کار توسط گروه صنعتی سنترال لیفت انجام می گیرد. واردات و عرضه سایز های مختلف زنجیر و سیم بکسل و کلیه ادوات و اتصالات لیفتینگ در ایران. انواع سیم بکسل، جرثقیل، زنجیر، مگنت و ادوات حمل بار.

تجارت صعنت آنیک يكي از واردكننده هاي پيشرو در زمينه پخش انواع سيم بكسل، جرثقيل، پوليفت، تيفور، زنجير و اتصالات مي باشد. کلیه ابزار آلات لیفتینگ همراه با زنجیر، سیم بکسل و اتصالات در تناژ مختلف، انواع اسلینگ های سیم بکسلی و زنجیری، خدمات بافت و پرس سیم بکسل

فروشگاه صنعت گستر ایرانیان فروشنده حضوری و آنلاین بصورت مستقیم با قیمت مناسب برای مشتریان گرامی عرضه می نمایید. بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس برقرار کنید. همچنین می توانید با محصولات دیگر ما آشنا شوید. از جمله محصول



( فروش ) های دیگر در شهر ری