لوازم روانکاری در بازار لاله زار ( فروش )

Lubricating equipment-1
Lubricating equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




روانکار صنعتی ماده‌ای است. که به تسهیل حرکت نسبی سطوح در تماس با یکدیگر کمک می‌کند و باعث کاهش اصطکاک و سایش میان آن‌ها می‌شود. امروزه روانکارها علاوه بر کاهش اصطکاک وظایف دیگری هم دارند که در زیر چند مورد از آنها آورده شده است.:

روانکارهای گازی شامل هوا، هلیوم، بخار مایعات و غیره است. و در درجه حرارت‌های بسیار بالا یا پایین و یا در جاهایی که پرتوهای هسته‌ای در محیط وجود دارند، است.فاده می‌شوند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های روانکارهای گازی این است. که با تغییر درجه حرارت، گرانروی آن‌ها تغییر چندانی نمی‌کند و به خاطر این ویژگی این نوع از روانکارها در طیف وسیعی از صنعت مورد است.فاده قرار می‌گیرند.

روغن های کمپرسور به طور هدفمند برای ارائه روانکاری فوق العاده و محافظت فوق العاده حتی در معرض دمای بالا معمولی برای کمپرسورهای هوا و پمپ های خلاء توسعه یافته اند. آنها طوری طراحی شده اند که از تجهیزات شما در برابر رسوب و لجن محافظت کرده و تمام قطعات دستگاه را بدون زحمت کار می کنند. روغن های کمپرسور ، روغن های بسیار پایداری محسوب می شوند که در صورت است.فاده صحیح ، مدت زمان زیادی دوام می آورند و قادر به مقاومت در برابر نوسانات دما هستند. این روان کننده های صنعتی به دلیل خواص ضد زنگ و ضد کف ، ماشین آلات را در برابر تخریب ، آسیب و تولید فوم محافظت می کنند. برخی از انواع روانکارهای صنعتی شامل روغن های کمپرسور معدنی و روغنه ای کمپرسور مصنوعی است.. هر دو می توانند دماهای بالا را تحمل کنند و روغنکاری فوق العاده ای را ارائه می دهند ، که برای تمام قطعات ماشین که اغلب در معرض بارهای سنگین هستند بسیار مهم است..



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار