کوپلینگ در بومهن ( فروش )

coupling-1
coupling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


تصمیم گیری در مورد مناسب‌ترین کوپلینگ مورد نیازتان، مستلزم در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی است.. گشتاور و خروجی شفت محرک، دقت موقعیتی شفت، شدت عدم انطباق بین دو شفت، لرزش و &#; چند مورد از این عوامل هستند. امیدواریم با مطالعه مقاله حاضر توانسته باشید معیارهای مناسبی برای انتخاب و

کوپلینگ های انعطاف پذیردیسکی با است.حکام پیچشی و قابلیت اطمینان عالی به صورت فراوان در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مطابق با است.انداردهای API و API مورد است.فاده قرار میگیرند. جنس قطعات معمولا از فولاد و فلز بوده و مناسب است.فاده در محیط های با دمای بالا می باشد. از ویژگی های این نوع کوپلینگ فرسایش بسیار کم قطعات و عدم نیاز به روانکاری و تعمیر و نگهداری بوده و است.فاده از فولاد ضد زنگ جهت کاربرد در شرایط محیطی بسیار خورنده متداول می باشد، همچنین تعویض قطعات فرسایشی و یدکی آن بسیار آسان می باشد. به منظور کاهش وزن و ممان اینرسی، برای ساخت شفت واسطه کوپلینگ های انعطاف پذیردیسکی جهت طول های بلند از جنس کربن فایبر است.فاده می شود. است.حکام بسیار بالای کربن فایبر در مقایسه با وزنی که دارا می باشد و همچنین امکان است.فاده در سرعت های زیاد از ویژگی های آن می باشد. از ویژگیهای مهم دیگر آن عدم نیاز به نگهداری، روانکاری و مقاومت بسیار بالا در مقابل خوردگی جهت است.فاده در شرایط محیطی بسیار خورنده می باشد که در این صورت است.فاده از فولاد ضد زنگ جهت ساخت هاب ها است.فاده می شود. ویژگی های کوپلینگ انعطاف پذیر دیسکی کوپلینگ انعطاف پذیر دیسکی با است.حکام پیچشی و قابلیت اطمینان عالی جنس قطعات از فولاد و فلز مناسب جهت است.فاده در محیط هایی با دمای بالا فرسایش بسیارکم قطعات و عدم نیاز به روانکاری و تعمیرات و نگهداری استفاده از فولاد ضد زنگ جهت کاربرد در شرایط محیطی بسیار خورنده تعویض آسان قطعات فرسایشی ویژگی های کوپلینگ انعطاف پذیر دیسکی با رابط کامپوزیت شفت واسط کربن فایبر با وزن و ممان اینرسی کم استحکام بسیار بالای کربن فایبر در مقایسه با وزن کوپلینگ امکان است.فاده در سرعت های زیاد و قابل است.فاده برای طول های بلند امکان است.فاده از فولاد ضد زنگ در هاب ها کاربرد در شرایط محیطی بسیار خورنده مزیت های ویژه: • مشاوره مهندسی و انتخاب محصول (انجام محاسبات مهندسی)، • پشتیبانی و خدمات پس از فروش، • تضمین کیفیت و اصل بودن کالا، • کوتاه ترین زمان تحویل، • آموزش محاسبات و انتخاب محصول، • آموزش نحوه نصب و نگهداری و تعمیرات،

این کوپلینگ در مواردی مورد است.فاده قرار می گیرد که تخفیف و کاهش نوسانات پیچشی مدنظر باشد. نوع دیگری از کوپلینگ های پلیمری که بیشتر در سیستم های محرکه ای قدرت پایینی دارند است.فاده میشود کوپلینگی است. که از ترکیب فک و واسطه لاستیکی تشکیل می شود. (شکل زیر)



( فروش ) های دیگر در بومهن