آنالایزر شیر در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

یکی دیگر از امامزاده های منطقه اسلامشهر بقعه امامزاده اسماعیل میباشد که از یکی گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی تشکیل شده است. بدون اینکه ارتباطی با هم داشته باشد نمای بیرونی این امامزاده به صورت آجری می باشد و نمای اتاق کاهگلی است..

محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.


فروش آنالایزر شیر پارامتره ژربر FUNK GERBER ارزانترین قیمت آنالایزر شیر را از ما بخواهید . جهت خرید آنالایزر شیر با ما تماس بگیرید . آنالایزر شیر ژربر از پیشرفته ترین و بهترین تولیدات کمپانی ژربر آلمان است. که توسط گروه بازرگانی رایان به فروش می رسد . شما با است.فاده از آنالایزر شیر هفت پارامتره FUNK GERBER به راحتی میتوانید محصولات خود را با دقت آنالیز نمایید . آنالایزر شیر ژربر قادر به اندازه گیری موارد زیر می باشد : FAT چربی : - % PROTEIN پروتئین : - % LACTOSE لاکتوز : - % SNF ماده خشک : - % MINERAL مواد معدنی : -. % آب اضافه شده و دانسیته ( Density ) ** دقت اجرای تست ها . % می باشد ** - رایان شیمی پارس به عنوان نماینده ژربر در ایران امادگی خود را جهت فروش لاکتواستار یا آنالایزر شیر با کیفیت و قیمت بسیار مناسب اعلام می دارد . لازم به ذکر است. که این محصول دارای سال ضمانت نامه و ده سال خدمات پس از فروش می باشد . رایان شیمی پارس از شما که در تمام این سالها در کنار ما بوده اید سپاسگذاریم در شبکه های اجتماعی همراه ما باشید https://www.instagram.com/rspgroupco/ https://t.me/Rayanshimipars

قبل از شروع تجزیه و تحلیل دستگاه را با محلول های انجماد کالیبره کنید. &#; ۵/ میلی لیتر شیر از نمونه را خارج کرده و در لوله کریوسکوپ مناسب قرار دهید. الکترود تجهیزات را با کاغذ جاذب تمیز کنید.تجهیزات را روشن کنید. منتظر علامت حرارتی تجزیه و تحلیل باشید. روی صفحه نمایش دیجیتال مقدار عددی را بخوانید. نتیجه یا مقدار افت نقطه انجماد در درجه Hortvet و درصد آب را نشان می دهد.

شیر یکی از پرمصرف ترین محصولات است. و ماده اولیه تمام محصولات لبنی است.. با توجه به اینکه کیفیت شیر از پارامتر های مهم در تهیه محصولات لبنی و سلامت دام است.، با است.فاده از دستگاه آنالایزر شیر(لاکتو اسکن) می توان کیفیت شیر را بررسی کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر