اندازه گیری فیزیکی در اسلامشهر ( مشاوره و اجرا )

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.


اندازه گیری به عمل کمی سازی (عددی سازی) صفات یک شی یا یک رخداد گفته می شود که می توان نتایج حاصله را برای مقایسه با سایر اشیا و یا رخداد ها دیگر مورد است.فاده قرار داد. به بیان دیگر سنجش عبارت است. از مقایسه عددی یک کمیت مجهول با مقداری معلوم از همان کمیت که اصطلاحا «واحد» یا یکا نامیده می شود. واحد (یکا) های است.انداردی که برای هر کمیت تعیین می گردد بر طبق قراردادهای بین المللی تعیین شده است.. مقداری را که ما از هر اندازه گیری بدست می آوریم نشان می دهد که مقدار اندازه گیری شده در واقع چند برابر مقدار یکای آن کمیت است..

نور سنج یا لوکس متر دستگاهی برای محاسبه‌ی شدت نور در محیط است.. از نورسنج در صنایع مختلفی از جمله پتروشیمی، غذایی، داروسازی، عکاسی و بسیاری از صنایع دیگر است.فاده می‌شود. نورسنج‌های دیجیتالی، امروزه دارای سنسوری هستند که بر اساس شدت نور، ولتاژ تولید می‌کنند و بعد توسط پردازشگرهای دیجیتالی آن را محاسبه و تبدیل به واحد شدت نور یعنی لوکس می‌کنند.

این ابزار تجهیزاتی مقیاس بندی شده هستند که بر اساس یک یکای مشخص، می توانند مقدار یک کمیت فیزیکی را گزارش کنند. این تجهیزات بر اساس یکاهای مختلف کالیبره می شوند و می توانند با دقتی معین یک کمیت را اندازه بگیرند. گسترش تکنولوژی و شناخت دقیق قوانین و خواص فیزیکی موجب شده است. تا به مرور زمان پیشرفت های چشمگیری در تجهیزات اندازه گیری رخ دهد. ارائه متد های جدید اندازه گیری بر اساس ابداعات و اختراعات در کنار پیشرفت روز افزون تکنولوژی منجر به ظهور تجهیزاتی پیشرفته تر، دقیق تر و کاربردی تر شده است.. به عنوان مثال بعد از اختراع لیزر و است.فاده از خواص فیزیکی آن، متر های لیزری به وجود آمدند که با دقت و سرعت بالا می توانستند فواصل را اندازه گیری کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر