نشت یاب و آنالایزر گاز در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.

یکی دیگر از امامزاده های منطقه اسلامشهر بقعه امامزاده اسماعیل میباشد که از یکی گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی تشکیل شده است. بدون اینکه ارتباطی با هم داشته باشد نمای بیرونی این امامزاده به صورت آجری می باشد و نمای اتاق کاهگلی است..

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


شرکت اینستروسنتر با سابقه ساله در زمینه فروش تجهیزات صنعتی و آزمایشگاهی ابزار دقیق با ارائه طیف گسترده ای از معتبرترین برندهای تولیدکننده تجهیزات صنعتی در گروههای مختلف و به موجب همکاری نزدیک با وارد کنندگان و توزیع کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش میکند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت های Instrucenter محسوب میشود .

تشخیص گاز های خطرناک و کشنده و محترقه امری بسیار مهم است.، احتمال قرار گرفتن در معرض گازهای سمی می تواند در عملیاتی مانند نقاشی، بخور، پر کردن سوخت، ساخت و ساز، حفاری خاک آلوده، عملیات دفن زباله، ورود به محوطه فضایی و غیره رخ دهد. امروزه می توان به وسیله نشت یاب های گاز از وجود گاز در محدوده ای خاص با خبر شد، عمدتا نشت یاب های گاز بوسیله سنسور های حساس و سریع نوع گاز و مقدار گاز محیط را تشخیص می دهند و به صورت آلارم یا سایر روش ها وجود این مولفه را به اپراتور اعلام می کنند.

مونوکسید کربن با فرمول شیمیایی CO، یک گاز بی رنگ، بی بو و سمی است. و حتی مقدار کمی از نشتی این گاز باعث مسمومیت و یا مرگ می شود. است.فاده از نشت یاب های مونوکسید کربن، سریع ترین راه برای جلوگیری از مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن می باشد. شما می توانید با نصب یک دستگاه نشت یاب گاز مونوکسید کربن در منزل خود از خطرات ناشی از نشت و مسمومیت ناشی ازاین گاز جلوگیری کنید. این سنسور هم در زمان نشت مونوکسید کربن با اعلان آژیر افراد را از حضور مونوکسید کربن با خبر می کند و باعث می شود افراد به موقع اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر