تجهیزات لیزری در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از امامزاده های منطقه اسلامشهر بقعه امامزاده اسماعیل میباشد که از یکی گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی تشکیل شده است. بدون اینکه ارتباطی با هم داشته باشد نمای بیرونی این امامزاده به صورت آجری می باشد و نمای اتاق کاهگلی است..

مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..

شهریاریها : جناب آقای دکترتوکلی به همراه جناب آقای مهندس صفائی ،رئیس محترم سازمان میادین و تره بارکشور و جناب آقای دکتر دهقان شعار بنیانگذار موسسه ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و مشاور دانشگاه کلن و است.اد دانشگاه مسی نیوزلند درجلسه ای مشترک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی شباهنگ […]


به‌ طور کلی نحوه عملکرد دستگاه لیزر صنعتی توسط سیستم کامپیوتری است. که طرح مورد نظر توسط کامپیوتر به دستگاه داده‌ شده و دستگاه برش و حکاکی را بر روی متریال مورد نظر انجام می ‌دهد. این طرح‌ ها به‌ صورت آماده در بازار موجود بوده اما اگر می ‌خواهید که طرح اختصاصی بوده و تمامی سود آن نیز مختص به خودتان باشد، بهتر است. که با کمی خلاقیت طرح مورد نظر را ترسیم کرده و بر روی متریال توسط دستگاه اجرا نمایید.

بخش خدمات لیزر شرکت فرانوران همگام با فناوری روز دنیا، با اتکا به دانش فنی و تجربه متخصصین خود و بکارگیری بروزترین تجهیزات لیزر و روباتیک آماده مرتفع نمودن نیازهای صنایع کشور عزیزمان می باشد. وجه تمایز فرانوران در ارایه خدمات در زمینه پردازش مواد لیزری در این است. که توانمندی و تجربه ما در طراحی و ساخت سیستم‌های لیزری صنعتی، ما را قادر می سازد تا برای سفارش های خاص، راه حل های ویژه ای مطابق با سفارش مشتری ارایه نماییم.

اپراتور به شخصی گفته می ‌شود که با یک دستگاه کار کرده و وظیفه نگهداری از آن را به‌ عهده دارد. این شخص هیچگونه مسئولیتی در قبال تعمیرات دستگاه‌ و همچنین انتخاب طرح‌ ها نداشته و تنها وظیفه کار با دستگاه را خواهد داشت. اپراتور باید تمام ریزه‌ کاری‌ های کار با دستگاه لیزر صنعتی را دانسته و دانش‌ های مورد نیاز در این حوزه را یاد گرفته تا بتواند با دقت و مهارت بسیار بالایی با این دستگاه کار کرده و برش و حکاکی های موردنظر را بر روی متریال ها انجام دهد.اپراتور دستگاه لیزر صنعتی باید تمامی نکات ایمنی را جهت حفظ سلامت خود و دستگاه و همچنین محیط رعایت کرده و با تمامی قطعات دستگاه آشنا بوده و تا بتواند به‌ راحتی با دستگاه کار کند. به‌ عنوان مثال اپراتور دستگاه لیزر صنعتی باید بداند که چه لنزی برای برش و حکاکی چه متریالی مناسب می ‌باشد و موارد بسیاردیگری.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر