آنالایزر شیر در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.

پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..

این منطقه با مساحت هزار هکتار در شرق شهرستان فیروزکوه قرار گرفته‌است، و در آن انواع حیات وحش از جمله پستانداران، پرندگان و خزندگان می‌توان دید. پوشش گیاهی عمده آن شامل گونه‌های گیاهی ارس، پسته وحشی، بادام وحشی، بید، گردو، زرشک، باریجه، آویشن، شقایق، کاکوتی، گلپر کلاه میر حسن، آتریپلکس، زنبق وحشی و انواع گندمیان است.. گونه‌های غالب جانوری این زیستگاه عبارتند از:


شیر یکی از پرمصرف ترین محصولات است. و ماده اولیه تمام محصولات لبنی است.. با توجه به این موضوع، اندازه گیری اجزای شیر برای صنایع لبنی بسیار مهم شده است.. هر محصول لبنی به شیر با نسبت های مختلف محتوای آن نیاز دارد. علاوه بر این، برای پیگیری کیفیت محصول، محتوای شیر باید به طور منظم اندازه گیری شود. علاوه بر صنایع لبنی، تجزیه و تحلیل شیر تأثیر زیادی در صنعت تولید شیر تولید دارد. محتویات شیر ​​با سلامت حیوان و کیفیت و محتوای خوراک آن ارتباط نزدیک دارد. بر این اساس، این اندازه گیری ها می تواند بینش ارزشمندی برای افزایش کیفیت و انتخاب خوراک آنها و همچنین بینش ارزشمندی برای تشخیص و درمان به موقع حیوانات بیمار ارائه دهد.امروزه، دقیق ترین روش ها برای تجزیه و تحلیل شیر، روش های تجزیه شیمیایی است. که کند، مخرب است. و باید در آزمایشگاه انجام شود نه در مزرعه. عملاً، کاربران معمولاً از بسیاری از دسته های شیر نمونه می گیرند و به طور متوسط ​​برای همه دسته ها نتیجه گیری می کنند. نظارت بر کیفیت و کیفیت تغذیه دام برای است.فاده از این روش ها بسیار گران و بسیار ناکارآمد است..

اسید سولفوریک رقیق شده با پیپت درون کره ریخته می شود و سپس به آرامی و با ظرافت شیر ​​CC را با دی کرومات و پتاسیم (ماده نگهدارنده شیر) به اسید اضافه می کنیم و سانتی متر الکل آمیل به حجم بالا اضافه می کنیم و درب کره را می بندیم.

قبل از شروع تجزیه و تحلیل دستگاه را با محلول های انجماد کالیبره کنید. &#; ۵/ میلی لیتر شیر از نمونه را خارج کرده و در لوله کریوسکوپ مناسب قرار دهید. الکترود تجهیزات را با کاغذ جاذب تمیز کنید.تجهیزات را روشن کنید. منتظر علامت حرارتی تجزیه و تحلیل باشید. روی صفحه نمایش دیجیتال مقدار عددی را بخوانید. نتیجه یا مقدار افت نقطه انجماد در درجه Hortvet و درصد آب را نشان می دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه