حمام التراسونیک در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.

با پرداخت کردن هزینه‌ای مناسب، می‌توانید در یکی از بهترین است.خرهای طبیعی اطراف تهران شنا کنید. کافی است. تصور کنید که شنا کردن در آب و هوایی خنک و به دور از شلوغی و دود و دم تهران، چه کیفی دارد تا همین حالا خود را برای این سفر آماده کنید.

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.


دستگاه التراسونیک Ultrasonic Bath به عنوان یک تمیز کننده آلتراسونیک می باشد و بر اساس امواج ماورا صوتی کار می کند. امواج صوتی که گوش انسان قادر به شنیدن آن است. مابین هرتز HZ تا هزار هرتز KHZ می باشد. ولی محدوده فرکانسی امواج ماوراء صوتی که حمام التراسونیک بر اساس آن عملیات شستشو را انجام می دهد ، بالاتر از کیلو هرتز بوده و تا چندین مگا هرتز نیز می رسد.

حمام التراسونیک از یک مخزن تشکیل شده است. که در داخل آن حلال های مختلف بر اساس قطعاتی که قرار است. شستشو داده شود ، ریخته می شود . امواج الکترومغناطیسی به وسیله ژنراتور آلتراسونیک تولید می شود. این سیگنال ها به ارتعاشات مکانیکی تبدیل شده و حباب های بسیار ریز میکروسکوپی تولید می کند. به این پدیده کاویتاسون گفته می شود. با ایجاد فشار بالا و پایین ، حباب ها با سرعت بیشتری تولید شده و در اثر برخورد به قطعه ای که برای شستشو در داخل حمام آلتراسونیک انداخته شده است. ، بسیار سریعتر آلودگی های موجود بر روی قطعه را تمیز می کند.

قیمت التراسونیک کلینر و حمام التراسونیک و دستگاه شستشوی التراسونیک در بازار متفاوت می باشد. اگر فردی هستید که قصد خرید التراسونیک کلینر دارید و دچار سردرگمی شده اید، قطعاً این مقاله به کارتان می آید. قبل از هر چیز، باید مشخص کنید که چه نوع از دستگاه ها را نیاز دارید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه