تست و کنترل مایعات در فیروزکوه ( مشاوره و اجرا )

Fluid testing and control-1
Fluid testing and control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.


در مخزن مورد نظر تجهیزی نصب می شود که می تواند سطح مایع را تشخیص دهد و به رله سیگنال بفرستد. وقتی سطح مایع از حد مشخصی بالاتر رود، رله برای جلوگیری از سرریز مخزن، فرمان قطع ورودی مخزن و وصل خروجی مخزن را صادر می کند و برعکس وقتی سطح مایع از حد مشخصی پایین تر رود رله برای جلوگیری از خالی شدن مخزن، فرمان وصل ورودی مخزن و قطع خروجی آن را می دهد. رله کنترل سطح را می توان به صورت تک سطحی و دو سطحی است.فاده کرد.

در تمام انواع فوق، مراحل انجام تست مشابه مي‌باشد، غير از روش قابل شستشو پس از امولسيون‌سازي كه داراي يك مرحله اضافي اعمال ماده امولسيون‌ساز مي‌باشد. بي‌دقتي در هر يك از مراحل انجام تست، سبب كاهش حساسيت بازرسي مي‌گردد. مراحل انجام تست به شرح ذيل مي‌باشند:

شرکت آریا آزمون صنعت به عنوان اولین برگزار کننده دوره های آموزشی تست های غیر مخرب (NDT) بر اساس است.انداردASNT SNT-TC-A در کشو، سابقه برگزاری بالغ بر دوره تست مایعات نافذ (PT Level I,II)و آموزش بالغ بر نفر دانشجو را در این زمینه داشته است.. برای مشاهده سابقه شرکت، به تقدیر نامه های درج شده در سایت مراجعه نمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه