نشت یاب و آنالایزر گاز در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قطار در این مسیر از میان جنگل‌ها و کوهستان‌های شمال کشور عبور می‌کند. در بعضی نقاط، ارتفاع ریل قطار از سطح دریا به متر نیز می‌رسد. به‌طورکلی می‌توان مناطق مسیر این قطار به دو دسته جلگه‌ای و کوهستانی تقسیم‌بندی کرد.

اگر قصد اقامت در روستا را داشته باشید،‌ اقامتگاه‌های متنوعی در سله بن وجود دارند که خدمات خوب و قابل‌اعتمادی به شما ارائه می‌دهند. فراموش نکنید که بهترین زمان برای سفر به این روستا، فصل گرما است. که آب و هوای روستا، رو به خنکی می‌رود.

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.


از نشت یاب گاز ثابت می توان برای تشخیص یک یا چند نوع گاز است.فاده کرد. از این نوع نشت یاب در پلنت های صنعتی، اتاق های کنترل، کارگاه ها، سوله ها و مناطق مسکونی مثل اتاق خواب است.فاده می شود. صنایع تولید محصولاتی مانند رنگ، روغن و غیره باعث تولید گازهای سمی و قابل احتراق می شود که حتما نیاز است. از دستگاه های نشت یاب گاز در این مکان ها است.فاده گردد. به محض انتشار گاز در فضای مورد نظر یا کاهش سطح اکسیژن، دستگاه آلارم می زند و کاربر را مطلع می سازد. در بعضی از مدل ها در سطوح خطرناک، انتشار گاز با انتقال سیگنال به سیستم کنترل مرکزی قابلیت تریپ و فعال کردن موقعیت ضروری را نیز خواهد داشت.

این ابزار دقیق دارای سنسور انعطاف پذیری است. که می توانید آن را در مکان های غیر قابل دسترس نیز است.فاده نمایید. معمولا در حین فرآیند پیدا کردن نقطه نشت، وقتی به نقطه مورد نظر نزدیک می شوید با انتشار آلارم افزایشی کاربر را از محل نشت آگاه می سازد. برخی از مدل ها قابلیت نصب ثابت در محیط را دارد و در محیط هایی که پایش پیوسته نشتی گاز مورد نیاز است. به کار می رود. عواملی نظیر واشر های قدیمی، پوسیدگی و ترک لوله ها سبب این نشتی ها می شود.

نشت یاب گاز بر اساس مکانیزم عملکرد سنسور آنها به انواع نیمه هادی، اکسیداسیون، دارای اثر مجاورتی، یونش نوری، مادون قرمزنقطه ایی، مادون قرمز تصویری، اولتراسونیک، هولوگرافیک و غیره تقسیم بندی می شوند. این نشت یاب ها بر اساس نوع نصب به دو دسته ذیل قابل تقسیم بندی هستند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه