اتاق تمیز ، کلین روم در دیزین ( مشاوره و اجرا )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رستوران اسنک بار، کلبه‌ای کوچک و صمیمی است. که درست روبه‌روی رستوران شله قرار دارد. این رستوران، با فضای دل‌نشینی که دارد، برای جمع‌های دوستانه و یک فنجان چایی دور هم بسیار مناسب است.. در میان روز اگر از سرما و اسکی خسته شدید، با سرزدن به این رستوران و امتحان کردن یکی از نوشیدنی‌های داغش می‌توانید دوباره انرژی خود را تجدید کنید و ادامه روز را باانرژی بیشتری سپری کنید.

کایت سواری از تفریحات لاکچری و در عین حال، بسیار به‌یادماندنی مجموعه دیزین است.. در کایت سواری، همراه با یک مربی کاربلد، به ارتفاعات تپه‌های دیزین می‌روید و از پرواز در هوایی پاک لذت می‌برید. اگر اهل هیجان و تجربه‌های جدید  هستید، کایت سواری، آن هم در جایی که کوه‌های بلند و سفید زیر پایتان هستند، تجربه‌ای خاطره‌انگیز خواهد بود.

بهترین مسیر دسترسی به پیست اسکی دیزین جاده چالوس است.. برای رسیدن به پیست دیزین از جاده چالوس، باید پس از عبور از هتل گچسر در ۸ کیلومتری میدان کرج، وارد خروجی ولایت رود یا همان جاده دیزین شوید. ادامه این جاده شما را به پیست اسکی دیزین خواهد رساند.


اتاق تمیز با توجه به نوع و کاربرد آن انواع مختلفی دارد و است.انداردهای متفاوتی نیز برای سنجش میزان آلودگی در این کلین روم ها است.فاده می شود. به عنوان مثال ISO یکی از این است.اندارد هاست در این است.اندارد میزان آلودگی ها براساس تعداد ذرات کمتر از نیم میکرون در یک فوت مکعب اندازه گیری و تعیین می شود. علاوه بر است.فاده از این است.اندارد ها اتاق تمیز دارای جنس خاصی از دیوارها و ساختمان است. و به گونه ای خاص برای از بین بردن منبع آلودگی ها ساخته می شود.

در اتاق تمیز پویا مواد اولیه خریداری و تولید انجام و پرسنل در اتاق مشغول انجام کار می شوند. قبل از نصب تجهیزات میزان آلودگی موجود در اتاق اندازه گیری می شود. در این حالت از روش تست آنالیز در یک اتاق ساخته شده است.فاده می شود و ممکن است. شرایط آماده به کار یا بهره برداری کلاس بندی شود.

شرکت تولیدی فرازکاویان (سهام خاص) فعالیت خود را از سال با تولید دستگاه های پرده هوا آغاز نموده و با توجه به نیاز بازار و کمبودی که در زمینه ی تجهیزات و لوازم اتاق تمیز (کلین روم) وجود داشت از سال تولیداتی مانند دوش هوا، کالاگذر، فن فیلتر یونیت، لباس های آنتی است.اتیک اتاق تمیز (کلین روم)، پرده پی وی سی، اتاق تمیز (کلین روم) و مبلمان اتاق تمیز (کلین روم) آغاز نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین