اتاق تمیز ، کلین روم در فیروزکوه ( مشاوره و اجرا )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.


در کلین رومی که در داخل آن فرایند تولید با شرایط است.ریل صورت می گیرد، باید نواحی را که در آنها فرآیند تولید انجام می پذیرد توسط فضاها و دیوارهای جداشونده ایزوله از سایر مناطق از همان اتاق که برای فرآیند پر کردن در نظر گرفته شده اند جدا نمود.

دارای چهارچوب و فریم از جنس آلمینیوم و آنادایز سخت میباشد. بدنه اصلی دربها با روکش ABS گلاسه ضد خش و یا از ساندویچ پنل با ضخامت میلیمتر و پوشش داخل پلی يوره تان B دارای سطوح رویی از ورق گالوانیزه با رنگ پودری الکترواستاتیک میباشد.

امروزه تلاش برای طراحی و ساخت اتاق تمیز یکی از تحولات نوینی است. که به منظور ایجاد محیط های است.ریلیزه و پاکیزه برای در مراکز خدمات درمانی و بیمارستانی بکار می رود. در این مقاله قصد داریم تا به عنوان یک مشاور همراه شما بوده و هر آنچه را که برای طراحی و ساخت کلین رو یا همان اتاق...



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه