اتاق تمیز ، کلین روم در چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.


دارای چهارچوب و فریم از جنس آلمینیوم و آنادایز سخت میباشد. بدنه اصلی دربها با روکش ABS گلاسه ضد خش و یا از ساندویچ پنل با ضخامت میلیمتر و پوشش داخل پلی يوره تان B دارای سطوح رویی از ورق گالوانیزه با رنگ پودری الکترواستاتیک میباشد.

توسعه بین المللی شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان با ارایه خدمات مشاوره فنی و مهندسی ، طراحی پایه و تفضیلی و انتقال دانش فنی سیستم های اتوماسیون صنعتی ، صنایع غذایی دارویی بهداشتی طراحی و برگزاری سمینارها و کنفرانس های خارجی و داخلی موفق به اخذ نمایندگی شرکت های معتبر خارجی گردید و بعنوان برند مطرح در سطح کشور و منطقه شد.

در cleanroom ها علاوه بر کارایی بالا، می‌توانند فرصتی برای است.فاده از تکنیک‌های ساخت و ساز سبز در سازمان شما ایجاد کنند. اگر می‌خواهید به عنوان برندی که به محیط زیست و جامعه اهمیت می‌دهد، شهرت داشته باشید، این مهم است.. اتاق‌های تمیز مدولار می‌توانند از مواد بازیافتی در ساخت خود است.فاده کنند، که به محافظت از منابع طبیعی زمین و کاهش میزان زباله‌هایی که به محل دفن زباله می‌روند کمک می‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه