تست و کنترل کیفیت در ورامین ( مشاوره و اجرا )

Testing and quality control-1
Testing and quality control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..


هزینه‌های سرمایه‌گذاری از مجموع هزینه‌های است.هلاک تأسیسات و تجهیزات کنترل کیفیت، بهره و فرصت از دست رفته (در نتیجه انصراف از سرمایه‌گذاری‌های مختلف به وجود می‌آید) تشکیل می‌شود. هزینه‌های گروه دوم نسبت به شدت فعالیت‌های کنترل کیفیت تغییر می‌کند.

آزمون ها و روش های کنترل کیفیت معمولاً به سه دسته اساسی تقسیم می شوند. این دسته بندی ها در خانه، برون سپاری و پانل های آزمون کاربر هستند. اگرچه همه تولیدکنندگان از هر سه نوع آزمایش کنترل کیفیت است.فاده نمی کنند، اما تقریباً همه تولیدکنندگان نوعی حسابرسی کنترل کیفیت را در فرایند ساخت پیاده سازی می کنند.

در تمام مراکز تولید قطعات و سازه های صنعتی، لازم است. واحدی وجود داشته باشد که بتواند کارهای تست کیفیت مواد اولیه قبل از تولید محصول، کنترل محصول در حین تولید و تست محصول بعد از تولید را انجام دهد و در نهایت کیفیت محصول تولیدی را تضمین کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین