خدمات کالیبراسیون در دیزین ( مشاوره و اجرا )

Calibration services-1
Calibration services-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تله‌کابین دره با ۵ متر ارتفاع و ۸ متر طول، در پیست برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ، مارپیچ کوچک و مسابقات سوپر قرار گرفت است.. آخرین تله‌کابین نیز، تله‌کابین چمن است. که ۵۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد و مسیر ارتباطی بین مدیریت و رستوران است..

این مسیر از تهران و بدون ترافیک ساعت و نیم طی می‌شود. یک مسیر دیگر از تهران به دیزین، مسیر فشم در لشکرک است.. از اتوبان بابایی وارد جاده لشکرک شده و دوراهی قوشک را به سمت فشم بروید تا به دیزین برسید. محور شمشک به دیزین در اینجا قرار دارد و در فصل زمستان به علت سردی و برودت هوا بسته است.. همان طور که گفته شد مهم‌ترین مشخصه دیزین پیست اسکی آن می‌باشد که با وجود قدمت ‌ساله هنوز هم فدراسیون جهانی آن را تائید می‌کند. در تهران پیست‌های اسکی دیگری نیز وجود دارد اما هیچ یک به پای دیزین نمی‌رسند.

لوتوس یکی دیگر از مجموعه‌هایی است. که در پیست دیزین قرار گرفته است.. در لوتوس، انواع رستوران‌ها وجود دارند. هر بخش، نام و دکوراسیون مخصوص به خود را دارد. در اینجا هم می‌توانید غذاهای سنتی ایرانی را نوش جان کنید و یا اینکه در انتهای روز، برای صرف قهوه و یا هر نوشیدنی گرم دیگری، به این مکان بیایید. لوتوس، از رستوران‌های محبوب دیزین است. که در کنار هتل گاجره قرار گرفته است..


به فرآیند است.اندارد سازی یا تنظیم تجهیزات اندازه گیری برای کمک به ارائه نتایج دقیق تر، کالیبراسیون می گویند. در زمان انجام این کار، یک متخصص یکی از تجهیزات را آزمایش و نتایج آن را با یک دستگاه مرجع مقایسه می کند. اگر اندازه گیری با دقت قابل قبول که توسط است.اندارد تعیین شده مطابقت نداشته باشد، متخصص اقدام به انجام تنظیماتی می کند تا زمانی که نتایج اندازه گیری به اندازه است.اندارد برسد.

محل های خطرناکی مانند معدن، پالایشگاه نفت و گاز و تونل ها وجود دارد که باید با جدیت تمام مراقب آن باشید. دستگاه های گازسنجی یا آشکار ساز گاز نیز باید به دقت و در زمان تعیین شده، برای کالیبره شدن به آزمایشگاه ارسال شود. این تجهیزات شامل 

در صورتی که از دستگاه های اندازه گیری است.فاده می کنید، احتمالا می خواهید تا حد امکان دقیق نیز باشد. متاسفانه، ابزار های اندازه گیری بعد از گذشت مدتی دچار فرسودگی می شود که بر دقت آن تاثیر می گذارد. اگرچه این دستگاه ها قدیمی می شوند، اما می توانید با کالیبره کردن، دقت اندازه گیری آن ها را بهبود ببخشید و مطمئن شوید که همیشه نتایج قابل اعتمادی دارید. فرآیند کالیبره کردن در محل خاصی با شرایط سخت گیرانه ای صورت می گیرد که به این محل &#;



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین