قفسه انباری در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


قفسه اقتصادی و ارزان همراه با نصب سریع و آسان سیستم قفسه بندی مشبک فلزی انبار (قفسه بندی پیچ و مهره ای) از تنوع بالایی برخوردار بوده و قابلیت انطباق پذیری مناسبی جهت ذخیره سازی انواع کالاهای کوچک و نیمه حجیم دارد. سیستم قفسه مشبک متداولترین و مناسبترین نوع قفسه بندی جهت نگهداری اقلام و […]

برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت قفسه‌های انبار می‌توانید با تیم کارشناسی و مهندسی صنایع عدل در ارتباط باشید و مشاوره رایگان برای تجهیز و قفسه بندی انبار خود دریافت کنید.انبارها به دلیل محدود بودن فضا نیاز به قفسه بندی دارد تا بتوان بهترین بهره وری را از فضای موجود انجام داد. در

مقدار بودجه‌ای که برای طراحی انبار در نظر گرفته شده عامل مهمی است.. هر چقدر بودجه لحاظ شده بیشتر باشد، قدرت انتخاب بیشتری برای انتخاب نوع قفسه فلزی خواهید داشت. تعیین قیمت قفسه ها بر اساس عواملی مانند ابعاد قفسه ها، تعداد طبقات، توان تحملی سیستم قفسه بندی، رنگ قطعات و نوع اتصالات قفسه بندی انجام می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه