قفسه بندی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


حجم و وزن محصولات و اقلام انبارش (ابزار،کارتن، پالت، لوله، بسته بندی، بایگانی و سایر)، دیگر عامل تعیین ابعاد قفسه‌ صنعتی انبار است.. برای اقلام کوچک‌ از قفسه‌هایی با ابعاد کمتر، و برای کالاهای بزرگ‌تر، از ابعاد بزرگتر است.فاده می گردد.

در حالی که راه حل های ذخیره سازی است.اندارد به طور کلی مقرون به صرفه تر هستند، آنها محدودیت هایی دارند. هنگامی که یک انبار به ظرفیت کامل خود فشار می آورد، قفسه بندی پویا ارزش افزوده ای را ارائه می دهد زیرا می توانید از فضا به طور موثرتری است.فاده کنید. قفسه دینامیک یک سیستم کم تعمیر و کارایی بالا است. که بهره وری را بهبود می بخشد، دسترسی را افزایش می دهد .

مناسب جهت بارهای سنگین و شاخه ای با طول زیاد قفسه بازویی یا شاخه ای (کانتی لور) با طراحی ویژه و خاص خود بعنوان یک سازه فلزی سنگین، جهت نگهداری بسیاری از اقلام و کالاهایی که امکان ذخیره سازی آنها در انواع دیگر سیستمهای قفسه بندی وجود ندارد، مناسب است.. قفسه کانتی لور یا بازویی […]



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه