قفسه فروشگاهی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.


فروشگاه صنایع قفسه بندی قائم، یکی از بهترین تولید کنندگان قفسه بندی فروشگاهی است. که فعالیت خود را در حوزه طراحی و تولید قفسه های فروشگاهی از سال آغاز نموده و  انواع قفسه های فلزی را به بازار ارائه می نماید. همچنین انواع نردبان های خانگی فلزی و آلومینیومی و انواع رگال لباس، از جمله محصولات تولیدی این شرکت می باشد.

پروژه قفسه بندی فروشگاه است.قبال سلیمانیه عراق که از نوع قفسه فروشگاهی می باشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا می تواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با بیش از یک دهه فعالیت پر افتخار در صنعت ایران و بعنوان برترین تولیدکننده انواع قفسه با بهترین کیفیت همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و با دارا بودن کادری مجرب برای اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی برای کلیه سازمان ها و مشاغل گوناگون و همچنین صادرات محصولات قفسه بندی خود به خارج از مرزهای ایران و اجرای سیستم های مختلف قفسه بندی در کشورهای همسایه همچون عراق، سعی برآن دارد تا رضایت کامل خریداران خود را داشته باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه