قفسه سوپرمارکتی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


داشتن یک مغازه سوپرمارکت یکی از پر درآمدترین و سودآورترین سرمایه گذاری هایی است. که میتوانید داشته باشید. در این سرمایه گذاری پرسود که در میان مشاغل آزاد کمترین ریسک را دارد، داشتن قفسه بندی مناسب سوپرمارکت بسیار اهمیت دارد. چراکه مغازه هایی که معمولا برای راه اندازی یک سوپرمارکت در نظر گرفته میشوند، خیلی بزرگ نیستند. به خصوص اگر بودجه ای محدود داشته باشید و بخواهید با کمترین هزینه بیشترین سودآوری را از مغازه خود داشته باشید. برای راه اندازی یک سوپر مارکت موفق با کمترین هزینه با ما همراه باشید. قفسه بندی سوپر مارکت یکی از پرمصرف ترین انواع قفسه بندی در میان تجهیزات فروشگاهی به حساب می اید. ما در

نحوه چیدمان هایپر مارکت نقشی اساسی در برآورده کردن نیازهای روزانه مشتریان و شکل گیری فرهنگ خرید در آنها ایفا می کند. لذا بکار گیری چیدمان قفسه های سوپرمارکت بصورت مناسب و کارا در مرحله نخست و است.فاده از سیستم قفسه بندی با کیفیت و درجه یک در مرحله بعد از اهمیت بالایی در این فضاها برخوردار است..

محافظ ها یا پاخور های قفسه های فروشگاهی را معمولا به رنگ قرمز انتخاب میکنند چرا که این رنگ مشتری را برای خرید بیشتر تحریک میکند. از رنگ های سرد یا خنثی است.فاده نکنید چون این کار به ضرر شما تمام میشود. نکته بعدی اینکه برای قفسه بندی های سوپرمارکت از ایمنی کافی است.فاده کنید. در فروشگاه ها کودکان رفت و آمد دارند و کوچکترین اتفاقناگوار ممکن است. کل کاسبی شما را در آن محله کساد کند. ما در پرشین صنعت در تلاشیم تا با طراحی حرفه ای و اجرای انواع قفسه سوپرمارکتی قفسه های فلزی انبار و قفسه های فلزی فروشگاهی بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاوریم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه