اتصالات برقی در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electrical connections-1
Electrical connections-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.

امامزاده یحیی دارای گنبد بزرگ آجری است. که در بدنه‌اش هشت دریچه مشبک ساخته شده‌ است.. این امامزاده در جنوب شرقی ورامین قرار دارد و متشکل از چهار برج طاق نما است.. در قسمت پایین دیواره صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌ است..

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..


یکی از ویژگی‌های مهم و بارز لوله و اتصالات برق این است. که مسیرهایی را در ساختمان برای عبور سیم‌ ها و کابل ها مشخص می‌کنند. در‌ واقع کار اصلی این لوله و اتصالات محافظت از کابل های برق است.. از لوله و اتصالات برقی می‌توان در ساختمان‌های با کاربری مسکونی، تجاری، صنعتی، اداری و در حالت کلی هر کجا که سیم برق و هادی الکتریکی است.فاده شده است. به کار برد.

همیشه آرزو داشتم ، فضایی پر از مطالب و محتوای بدرد بخور مرتبط با محصولات برقی ، روشنایی و الکترونیکی داشته باشم که همه آدم هایی که میخان در این زمینه خریدی کنند یا اینکه به مشاوره قبل از خرید نیاز دارن بدون هیچ خستگی و مشکلی به اونجا مراجعه کنن و اطلاعات لازم و نتیجه ی مطلوب رو بگیرن.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین