چاه ارت در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

بقعهٔ امام‌زاده یحیی در جنوب شرقی ورامین در محلهٔ کهنه گل قرار گرفته‌است. تاریخ بنای بقعه، سال هجری قمری است.. مقبره گنبد بزرگ آجری دارد و در بدنه‌اش هشت دریچهٔ مشبک ساخته شده‌است. صحن بنا به شکل برج، چهار کنج طاق‌نما دارد. در قسمت پایین دیوارهٔ صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌است.

قلعه ایرج در شمال شرقی ورامین قرار دارد و در زمان حکومت ساسانیان با ارتفاع حدود ۵ متر و وسعت هکتار بنا شده است.. این قلعه از بزرگ‌ترین قلعه‌های تاریخی ایران و بی‌نظیرترین قلعه‌های خشتی جهان محسوب می‌شود. قلعه ایرج در چهار جهت، چهار دروازه برای ورود و خروج دارد که دروازه اصلی آن در بخش شمال شرقی واقع شده است.. مصالح به کار رفته در این بنا شامل خشت و گل می‌شود و با توجه به مساحت بالای آن به‌عنوان بزرگ‌ترین قلعه دفاعی خشتی ایران شهرت دارد. درون دیوارهای این قلعه راهروهایی وجود دارد که برجک‌های دیده‌بانی را به هم وصل می‌کرده است.. در بیرون محوطه قلعه نیز سنگرهایی قرار دارد. در حال حاضر بنای این قلعه به‌شدت آسیب دیده و تنها حصار آن با دروازه‌هایش برجای مانده است.. این حصار دارای ضخامتی بین تا متر و بیشترین ارتفاع آن متر است.. نمای بیرونی حصار در چهار طرف برج و نیم دایره‌ای دارد که حد فاصل هر دو برج با چهار طاق‌نما تزئین شده و این طاق‌نما‌ها در بعضی قسمت‌ها به‌صورت دو طبقه هستند.


بنتونیت ماده‌ای معدنی است. شامل مونتموریلونیت و به میزان اندک بیدلیت از دسته رس‌ها یا شبه رس می باشد. بنابراین منظور از بنتونیت، رسی است. که تا درصد کانی مونتموریلونیت داشته باشد و خواصی که برای بنتونیت مرغوب عنوان می‌کنند، بستگی به میزان مونتمریلونیت آن دارد.

الف – در اتصال زمین (ارت) حفاظتی هدف ایمنی افراد که در حال کار کردن با دستگاه الکتریکی و ایمنی خود تجهیز الکتریکی می باشد. به عنوان مثال بارها شده است. در آشپزخانه منازل به بدنه فلزی یخچال و ماشین لباسشویی دست زده اید و دچار الکتریسیته و برقگرفتگی ناچیز شده اید.علت این امر نشتی جریان و خاصیت میدان مغناطیسی دستگاه می باشد که بدنه فلزی دستگاه را اصطلاحا بار دار کرده است. و در زمانی که شما به بدنه فلزی دستگاه در تماس قرار میگیرد جریان نشتی از طریق محل تماس وارد بدن و از طریق معمولا پا خارج می گردد، در این فرایند فرد دچار برقگرفتگی می شود.(ایمنی فرد دچار اختلال می شود)

ارتینگ یا اتصال به زمین عبارت است. از اتصال قسمت های رسانای یک تاسیسات الکتریکی به زمین. هنگام اتصال زمین به قطعات فلزی تاسیسات الکتریکی مانند روکش فلزی، سیم نگهدارنده، پایانه های پایانی زره ​​کابل و غیره که جریان را حمل نمی کنند، با است.فاده از یک هادی فلزی ضخیم با مقاومت کم، به یک الکترود زمین یا هادی مدفون در خاک مرطوب متصل می شوند. در مهندسی برق، زمین نقطه مرجع در مدار الکتریکی است. که ولتاژها از آن اندازه گیری می شود، یک مسیر بازگشت مشترک برای جریان الکتریکی یا یک اتصال فیزیکی مستقیم به زمین است.. در یک تأسیسات الکتریکی، یک سیستم ارت، قسمت های خاصی از آن را با اهداف رسانای زمین نصب و اهداف ایمنی و عملکردی متصل می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین