درایو و اینورتر در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..

بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با

قصر بهرام ورامین یکی دیگر از بناهای تاریخی معروف ورامین مربوط به دوران صفویه است.. این کاروانسرا در ۵ کیلومتری تهران و سه کیلومتری شمال شرق کارونسرای عین الرشید قرار دارد. قصر بهرام در بین بومیان ورامین در گذشته به عباس‌آباد نیز شناخته می‌شد. پلان این بنا به شکل کاروانسرایی چهار ایوانی، اطاقها در اطراف حیات مرکزی و اسطبلها در پشت آن می باشد.


تفاوت آن با AC در این است. که در درایوهای AC جریان با است.فاده از اینورتر صنعتی ایرانی تغییر می‌یابد. تفاوت‌ها مهم دیگر این دو درایو صنعتی در کاربرد، منبع تغذیه، روش‌های تعمیر و نگهداری، اندازه و وزن، گشتاور است.ارت، نویزها، مصرف انرژی، مکانیسم توقف، واکنش به مکانیسم حرکت، مدارهای کنترل و قدرت، تنظیم سرعت و&#; است..

از نظر کاربرد می توان اینورترهای صنعتی را به دسته های مختلفی تقسیم کرد. برای راه اندازی پمپ‌ها و فن‌ها و آسانسورها و جرثقیل و نوارهای نقاله دستگاه‌های اکسترودر و… از اینورتر است.فاده می‌شود. همچنین برای پمپ و فن از اینورترهایی با گشتاور متغیر و برای آسانسور و نوار نقاله و جرثقیل از اینورتر با گشتاور ثابت و برای

اینورتر یکی از این وسایلی است. که با ورود خود، بسیاری از مشکلات را در صنایع و دستگاه ها مرتفع نموده است.. اینورترهای صنعتی به عنوان هسته اصلی تولید توان در یک منبع تغذیه بدون وقفه می‌باشند به همین علت کیفیت ولتاژ و قابلیت اطمینان فاکتورهای اصلی در انتخاب یک اینورتر صنعتی است.. همچنین داشتن راندمان بالا به همراه رگولاسیون مناسب به همراه حفظ کمترین میزان اختلال موجی شامل آفست و هارمونیک‌های ورودی و خروجی دیگر فاکتورهای یک اینورتر برق صنعتی است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین