الکتروموتور در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..

بقعهٔ امام‌زاده یحیی در جنوب شرقی ورامین در محلهٔ کهنه گل قرار گرفته‌است. تاریخ بنای بقعه، سال هجری قمری است.. مقبره گنبد بزرگ آجری دارد و در بدنه‌اش هشت دریچهٔ مشبک ساخته شده‌است. صحن بنا به شکل برج، چهار کنج طاق‌نما دارد. در قسمت پایین دیوارهٔ صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌است.

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..


این نوع موتور الکتریکی در مواردی به کار می رود که خصوصیات موتور سری لازم باشد ولی با برداشتن بار، موتور غیر قابل مهار نشود و دور آن خیلی بالا نرود. مانند دستگاه های تراش که در هر دوره کاری بی بار شده و مجددا زیر بار قرار می گیرد. در صنایع مختلف معمولا به جای است.فاده از دینام کمپوند اضافی که طراحی آن شبیه موتورهای الکتریکی سری است.، است.فاده می شود.

موتورهای DC دستگاه های الکترومکانیکی هستند که با جریان مستقیم تغذیه می شوند تا حرکت چرخشی ایجاد کنند. این حرکت کار چرخشی را برای به حرکت درآوردن سایر ماشین‌های دوار مانند بالابرها با سرعت‌های مختلف فراهم می‌کند. ترتیبات سیم‌کشی خاصی می‌توانند گشتاور با سرعت آهسته قوی تولید کنند، و آنها را به عنوان موتورهای کششی برای لوکوموتیوها مناسب می‌سازد، اگرچه اینها عمدتاً با موتورهای کنترل‌شده با فرکانس متغیر جایگزین شده‌اند. به همین ترتیب، موتورهای گاری گلف به طور پیوسته از طرح های برس خورده به فرم های پیشرفته تر با درایوهای الکترونیکی تبدیل می شوند. اندازه های است.اندارد قاب در طیف وسیعی از قدرت ها برای سهولت قابلیت تعویض در دسترس هستند. محفظه ها می توانند از طرح های باز ساده تا طرح های ضد انفجار و بدون تهویه متغیر باشند. یک سیستم رتبه بندی بین المللی نیز سطوح خنک کننده و حفاظت را تجویز می کند.موتورهای DCکاربردهای زیادی در اسباب بازی ها و کالاهای مصرفی دارند و به شدت توسط خودروسازان است.فاده می شود. آنها خدمات را در آسانسورها، لیفتراک های برقی و نوار نقاله ها، جایی که بارهای گشتاور ثابت طبیعی هستند، پیدا می کنند. موتورهای DC به صورت طرح های برس دار و بدون جاروبک (آهنربای دائمی) در دسترس هستند، که دومی برای عملکرد خود به درایوها و کنترلرهای الکترونیکی نیاز دارد.

انواع متنوعی از موتورهای AC یا القایی در صنعت وجود دارد. موتور های الکتریکی مختلف برای کارهای مختلف مناسب اند. با اینکه طراحی موتور AC آسانتر از الکتروموتور DC است. ولی کنترل سرعت و گشتاور در انواع مختلف الکتروموتور AC نیازمند درکی عمیق تر در طراحی و مشخصات در این نوع موتورها است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین