اتوماسیون صنعتی در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




اضافه کردن سیستم های جمع آوری اتوماتیک دیتا از خط تولید موجب می شود دقت و صحت اطلاعات دریافتی بالا برود و خطای احتمالی در اطلاعات کاهش یابد و همچنین هزینه های جمع اطلاعات نیز به شدت کاهش می باید. این عوامل به شما کمک میکند تا هدر رفت خط تولید را کاهش داده و در نتیجه سود نهایی کارخانه را افزایش دهید.

ESD عواقب موقعیت های اضطراری، مربوط به فرار گاز در صورت بروز آتش سوزی در مناطق حامل هیدروکربن، را به حداقل می رساند. به طور سنتی، تحلیل ریسک به این نتیجه رسیده است.. که سیستم ESD به یکپارچگی ایمنی بالا (SIL)، به طور معمول SIL یا نیاز دارد. در اصل این سیستم شامل سنسورهای میدانی، منطق سیستم برای پردازش سیگنال های ورودی، زنگ هشدار و واحد HMI است..

این دسته از اتوماسیون‌ها همان‌طور که از اسم آن‌ها مشخص است.، دارای کمترین انعطاف‌پذیری می‌باشند. به همین دلیل به اتوماسیون‌های سخت معروف هستند و بیشترین کاربرد را برای تولید با حجم بالا دارند. از این دسته از اتوماسیون‌ها اغلب برای بهبود نرخ و بهره‌وری تولید، با اجرای کارهای تکراری است.فاده می‌شود. برای این دسته از اتوماسیون‌های صنعتی می‌توان خطوط مونتاژ در صنعت خودرو را مثال زد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار