اتوماسیون صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


امروز این سیستم‌های خودکار در صنایع بسیاری و برای کاربردهای بی‌شماری به کار گرفته می‌شوند. به‌طورکلی این سیستم‌ها در صنعت تولید دارای دو فرایند پیوسته و گسسته هستند. فرایندهای پیوسته مانند پالایشی و پتروشیمی که غالباً به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شوند. در این فرایند محصول نهایی عمدتاً به شکل مایع، گاز یا پودر است..

برنامه ابزار دقیق نیور ریور برای ارائه آموزش مهارت های مورد نیاز و تئوری برای تسلط بر مسئولیت های یک تکنسین ساز، طراحی شده است.. علاوه بر این، این برنامه زمینه را برای آموزش در محل کار و سایر چالش های شغلی در زمینه ابزار دقیق فراهم می کند. مطابق خواسته های فعلی برای تکنسین های ابزار دقیق، واقعیت برنامه ابزار دقیق اکنون سال از این فناوری را آموزش می دهد، این کار با دستگاه های ضبط دهه آغاز می شود و از طریق کنترل فرآیند توزیع شده قرن بیست و یکم ادامه می یابد.

به همین ترتیب بود که تولیدکنندگان دیگر مانند کارخانه‌های تولید مواد اولیه، کاغذ، فلزات و غیره نیز به این سیستم اعتماد کردند. با ظهور و پیشرفت هوش مصنوعی، تولیدکنندگان جدید نیز این فرصت را خواهند داشت که از سیستم‌ها و ربات‌های صنعتی است.فاده کنند و مزیت‌های است.فاده از این سیستم را به سطح جدیدی برسانند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان