درایو و اینورتر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


اینورترهای موج مربعی دارای نامناسب‌ترین موج‌های تولید شده توسط اینورترها، در عملکرد تجهیزات و ابزارآلات الکتریکی می‌باشد. بنابراین می‌توان اینورتر با موج مربعی را در دسته ی بدترین نوع اینورترها قرار داد که به همین خاطر نیز در بازار با کم‌ترین قیمت نسبت به سایر مدل ها به فروش می‌رسد.

در این مقاله قصد داریم مطالب جدید و تخصصی یا بهتر بگویم صفر تا صد، اینورترهای برند GD اینوت و کاربردها و توانایی‌هایی که دارد و توانسته جایگاه بسیار مناسبی در صنعت کسب کند را بررسی کنیم. همچنین موارد مهمی درباره نحوه سیم بندی کلید، شستی و پتانسیومتر و غیره را در این مقاله توضیح داده‌ایم.

شرکت مشاور مهندسی با نام تجاری پرشیا سرو در سال راه اندازی شد. عمده فعالیت این شرکت، مشاوره و تامین تجهیزات اتوماسیون صنعتی، برق صنعتی و انواع اینورتر و درایو های صنعتی می باشد. همچنین این شرکت در زمینه راه اندازی و آموزش در این زمینه ها فعالیت پویایی دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان